• چهارشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403111713305
  • خبرنگار : 50176

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

برای حضور و رقابت در بازار باید روی برندسازی کار شود

برای حضور و رقابت در بازار باید روی برندسازی کار شود

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برای حضور و رقابت در بازار باید روی برندسازی کار شود.

احمدرضا دالوند ۱۷ بهمن در حاشیه افتتاح واحد تولیدی دوربین‌های مداربسته شهرستان ازنا در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به تعدد و نوع کالاهایی که امروز در بازار وجود دارد، یکی از شاخص‌ها برای موفقیت یک مجموعه و شرکت در این بازار، برندسازی است.

وی افزود: برای برندسازی باید کیفیت کالا و کنترل‌ها را افزایش داده و همچنین رضایتمندی ارباب رجوع را جلب کرد.

دالوند گفت: در بحث صادرات حتی بسته‌بندی و نحوه ارائه کالا مهم بوده و می‌تواند در بازار فروش و رقابت‌ در بازار کمک کننده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: در بحث برندسازی در واحدهای تولیدی استان مقداری ضعیف هستیم و باید بیشتر در این خصوص کار کنیم و یک موضوع مغفول مانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha