• شنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400010702549
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اولتیماتوم فرماندار اردستان به خودروهای غیر بومی

اولتیماتوم فرماندار اردستان به خودروهای غیر بومی

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان اعلام کرد: تمام خودروهای دارای پلاک‌ تهران، کرج و سایر استان‌های وضعیت نارنجی و قرمز، ظرف مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند شهرستان اردستان را ترک کنند، در غیر این صورت مراجع انتظامی و پلیس راهور اردستان موظف به اعمال جریمه‌های سنگین و برخورد با این خودروها هستند.

حمیدرضا تأملی عصر امروز (شنبه_ ۷ فروردین ماه) در نشست مجازی خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: بر اساس آمار و گزارشاتی که دانشگاه علوم پزشکی در اختیار فرمانداری ها قرار داده است، میزان موارد مثبت تست کووید۱۹ و همچنین میزان موارد مراجعه بیماران سرپایی و بستری ها، افزایش چشمگیری داشته و احتمال وقوع پیک چهار بیماری در استان اصفهان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به گزارشات حضور قابل توجه همشهریان غیرساکن در هفته گذشته و هفته جاری در مناطق شهری و روستایی، این نگرانی به طور جدی در شهرستان اردستان وجود دارد که در روزهای آتی با شدت شناسایی موارد مثبت و موارد بستری وضعیت اردستان به حالت نارنجی و حتی قرمز در بیایید.

فرماندار اردستان با بیان اینکه به تازگی بیش از ۷۰ درصد از بیماران شناسایی شده ویروس کرونا، افراد مهمان و غیرساکن شهرستان اردستان هستند، گفت: افزایش بی رویه ترددها و مسافران نوروزی در اردستان باعث تشدید بیماری کووید۱۹ شده است.

تأملی تصریح کرد: هم اکنون در آخرین رنگ بندی اعلام شده، اردستان در وضعیت زرد قرار دارد، ولی با نشانه هایی که مشاهده می شود و هشدارهایی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام می کند شرایط تشدید ویروس و به خصوص شیوع نوع جدید کرونای جهش یافته انگلیسی در اردستان دور از ذهن نیست.

وی با بیان اینکه زنگ خطر افزایش موارد شناسایی بیماران کرونایی بار دیگر در اردستان به صدا درآمده، تأکید کرد: خواهشمندیم همه کسانی که در یک هفته گذشته به اردستان سفر کردند هرچه سریع تر نسبت به بازگشت به شهرهای مبدأ اقدام کنند و افرادی که قصد سفر به اردستان را دارند حتما نسبت به تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

فرماندار اردستان یادآور شد: قطعا سفر نکردن و خروج از شهرستان و همچنین حضور پیدا نکردن در تجمعات غیرضروری مانند مراسمات ختم و عروسی باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانیم این مرحله از بیماری را نیز پشت سر بگذاریم.

تأملی با اشاره به تغییر رنگ برخی از مراکز استان های کشور از جمله تهران و کرج گفت: تمام خودروهایی که با پلاک تهران و کرج و سایر استان هایی که وضعیت نارنجی و قرمز دارند، ظرف مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند شهرستان اردستان را ترک کنند در غیر این صورت مراجع انتظامی و پلیس راهور اردستان موظف به اعمال جریمه های سنگین و برخورد با این خودروها هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha