• سه‌شنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400010300958
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان:

مصرف آب در اردستان ۳۰ درصد افزایش یافته است

مصرف آب در اردستان ۳۰ درصد افزایش یافته است

ایسنا/اصفهان مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان گفت: با شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های بهداشتی مبنی بر شستشوی مرتب دست‌ها، مصرف آب در شهرستان اردستان نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

رضا دهقانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد پنج تیم امدادی و حوادث آب و فاضلاب شهرستان اردستان با هدف تأمین آب آشامیدنی سالم از ۲۶ اسفندماه فعال شده و تا ۱۵ فرودین‌ماه ادامه خواهد داشت و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم‌های رفع حوادث و اتفاقات در این ایام نوروز آماده باش هستند.

وی افزود: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آبرسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ درصد از آب شرب مصرفی مشترکان شهرستان اردستان از خط انتقال اصفهان تامین می شود، افزود: همچنین تعداد ۵۵ روستای شهرستان در ایام نوروز به صورت سیار و با ۵ تانکر روزانه بیش از ۱۸۰ متر مکعب آب شرب مصرف می کنند و خوشبختانه در هیچ کدام از روستاهای شهرستان که دارای سکنه ثابت باشند مشکل کمبود آب نداریم.

دهقانی تصریح کرد: به دلیل اینکه شهرستان اردستان جاذبه گردشگری قابل توجهی دارد و پذیرای مهمانان بیشتری در ایام تعطیلات است علاوه بر اقداماتی که شرکت برای تأمین آب این مناطق در ایام نوروز انجام داده شهروندان باید دقت بیشتری در مدیریت مصرف آب داشته باشند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های بهداشتی مبنی بر شستشوی مرتب دست‌ها، مصرف آب در شهرستان اردستان نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت: با برنامه ریزی هایی که در طول سال های گذشته انجام شده تعداد ۴۰ شیر برداشت در سطح شهرهای اردستان، زواره و مهاباد جانمایی شده است و مردم می توانند روزانه به صورت رایگان از آنها استفاده کنند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان، افزود: در صورت بروز حادثه در بخش آب و فاضلاب در طول شبانه روز مردم موارد را با شماره تلفن ۱۲۲ و ۵۴۲۴۲۴۹۰ در میان بگذارند تا در اسرع وقت اقدام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha