• سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 00062152430
  • خبرنگار : 50038

جمع‌آوری ۶۰ عدد قلیان در طرح نظارت واحدهای صنفی ملایر

جمع‌آوری ۶۰ عدد قلیان در طرح نظارت واحدهای صنفی ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از جمع آوری ۶۰ عدد قلیان در اجرای طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح نظارت و کنترل واحدهای صنفی و مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد با هنجارشکنان جامعه، مأموران پلیس امنیت عمومی از تعدادی از صنوف در محورهای مواصلاتی شهرستان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در این طرح تعداد ۶۰ عدد قلیان را از واحدهای صنفی متخلف جمع آوری کردند، افزود: شهروندان هر گونه موارد مشکوک و تخلفات صنفی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از دستگیری پنج نفر متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت مرحله دیگری از این طرح توسط مأموران پاسگاه انتظامی جوزان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: مأموران در اجرای این طرح با انجام شگردهای خاص پلیسی یک نفر سارق را شناسایی کردند و در یک عملیات ضربتی وی و همدستش را در مخفیگاهشان به همراه مقادیری سیم و کابل، تجهیزات اداره برق، وسایل کشاورزی و ۵۰ کیلوگرم کشمش سرقتی دستگیر کردند.

ساکی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح مأموران یک دستگاه خودرو نیسان حامل حدود دو تن سنگ سیلیس قاچاق را توقیف و در این ارتباط یک نفر متهم را دستگیر کردند، افزود: در اجرای این طرح دو نفر متهم فراری نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سارق منازل خالی از سکنه حین سرقت با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل و به ویژه منازل خالی از سکنه در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: مأموران این یگان با تلاش شبانه روزی و با شیوه و شگردهای خاص پلیسی متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت منزلی خالی از سکنه دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه این فرد مقادیری از وسایل سرقتی کشف شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha