صالح جهانگرد در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: این حادثه متحمل خساراتی است که ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده بر اساس مفاد قید شده در قرارداد بین شرکت سیاحتی علیصدر و پیمانکار، پیمانکار موظف به اخذ تمامی بیمه نامههای مورد نیاز اماکن عمومی نظیر بیمه نامه مسئولیت و بیمه نامه آتشسوزی بوده است.
وی با بیان اینکه برابر مفاد قرارداد مذکور، تمامی تأسیسات و مستحدثات بهصورت کاملاً سالم و بدون ایراد به پیمانکار تحویل شده و اثبات این ادعا با مرور قرارداد ممکن است، تصریح کرد: پیمانکار پس از امضای قرارداد باید در زمان مقرر نسبت به اعلام ایرادات و رفع موارد، اقدامات مقتضی را انجام میداد که در این زمینه به جز اصلاح شیشههای پنجرهها که توسط شرکت انجام پذیرفت، هیچگونه سابقه و مکاتبهای با شرکت سیاحتی علیصدر وجود ندارد.
جهانگرد خاطرنشان کرد: با توجه به قرارداد منعقده با پیمانکار رستوران مجتمع تفریحی عباس آباد، ۷ تیرماه سالجاری رستوران به پیمانکار تحویل داده شد و ۳۰ تیرماه این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرد که در این میان به مدت ۲۳ روز زمان تنفس بدون پرداخت اجاره بها برای انجام هرگونه تغییرات و تعمیرات احتمالی مورد نیاز به پیمانکار مهلت داده شده بود.
وی اضافه کرد: پس انتظار میرفت هرگونه مکاتبات لازم در زمان یاد شده با شرکت سیاحتی علیصدر انجام میشد اما هیچگونه مکاتبهای از سوی پیمانکار رستوران با شرکت علیصدر مبنی بر وجود مشکلات فنی سیستم گرمایشی، فرسوده بوده تأسیسات، درخواست تعویض تأسیسات و اخذ مجوز برای انجام این امورات صورت نگرفت و این شرکت هرگونه ادعا در این مورد را به صورت مستند تکذیب میکند.
مدیر روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر تأکید کرد: لازم به ذکر است هرگونه اعلام نظر درباره علت حادثه صرفاً توسط مراجع ذیصلاح و کارشناسان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی صورت خواهد پذیرفت و نظر غیرکارشناسی افراد دیگر ملاک عمل نخواهد بود همچنین شرکت سیاحتی علیصدر در راستای انجام رسالتهای خود و صیانت از حقوق بیتالمال حق هرگونه پیگیری قضایی و مطالبه خسارت را برای خود محفوظ دانسته و مطابق قانون و مفاد قرارداد عمل خواهد کرد.
انتهای پیام
نظرات