• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 00062147882
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هم‌زمان با دهه فجر؛

بهره‌برداری از ۵۰ طرح در اردستان

بهره‌برداری از ۵۰ طرح در اردستان

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال حدود ۵۰ طرح عمرانی و فرهنگی، مخابرات، آموزش و پرورش، منابع طبیعی، پزشکی، شهرداری‌ها، کشاورزی و... در سطح شهرستان اردستان با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

سید محمدهادی احمدی طباء، شامگاه (سه‌شنبه،۱۱ بهمن) در نشست خبری دهه فجر در فرمانداری اردستان اظهار کرد: هر کجا از بیانات رهبر انقلاب فاصله گرفتیم و توصیه‌های ایشان را در عملکرد کاری خود توجه نکردیم ضرر کردیم و آسیب‌های قابل توجهی خوردیم.

وی با اشاره به خدمات و کارهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، زیرا اردستان قبل از انقلاب از بسیاری امکانات همچون آب و برق و پزشک و..... بی‌بهره بود، اما با تلاش مسئولان و اقداماتی که صورت گرفته خدمات ارزنده‌ای ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان از رسانه‌های شهرستان اردستان خواست در دهه فجر و طول سال خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم یادآوری کنند. خوشبختانه رسانه‌های اردستان در همراهی با مسئولان بسیار خوش درخشیدند و فضای خوبی در حوزه اطلاع‌رسانی در حال انجام است.

احمدی طباء با اشاره به برنامه‌های دهه فجر شهرستان اردستان، گفت: برنامه‌های امسال دهه فجر با گلباران تمثال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آغاز خواهد شد و در طول دهه فجر برنامه‌های مختلفی از قبیل نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب، مجموعه سخنرانی‌ها و یادواره‌های شهدا، جشن تکلیف دانش‌آموزی و افتتاحیه طرح‌های عمرانی و فرهنگی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال حدود ۵۰ طرح عمرانی و فرهنگی، مخابرات، آموزش و پرورش، منابع طبیعی، پزشکی، شهرداری‌ها، کشاورزی و... در سطح شهرستان اردستان با هزینه ۷۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: افتتاح آسفالت محورهای روستایی، روشنایی محور ترانزیت اردستان، مخزن آب شهراب و واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان و دیدارهای مردمی مسئولان از جمله پروژه‌های شاخص دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha