• سه‌شنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 00062141744
  • خبرنگار : 71505

ناصری در همایش شهروندان مشارکت‌جو مطرح کرد

ثبت ۴۰ میلیون تماس و ۲۴ میلیون مأموریت کاری در سامانه ۱۳۷ پلاس

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) از انجام ۴۰ میلیون تماس از سوی شهروندان و ۲۴ میلیون مأموریت کاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا ناصری سرای در نخستین همایش تجلیل از شهروندان مشارکت جو که در برج میلاد تهران برگزار شد گفت: در حال حاضر در سامانه ارتباط همگانی ۱۳۷ پلاس ۴ میلیون شماره شهروندان ثبت شده است که نشان از مشارکت بالای شهروندان در اداره شهر دارد. همچنین از ۴۰ میلیون تماسی که با سامانه گرفته شده ۲۴ میلیون مأموریت کاری توسط سامانه ۱۳۷ پلاس انجام شده است.

وی افزود: در این جشنواره و در سه بخش شهرداد، شهرساز و شهرآرا از مدیران و کارکنان شهرداری و شهروندانی که بیشترین تعامل، همکاری و تماس با سامانه‌های مدیریت شهری و نظارت همگانی را داشته‌اند تجلیل بعمل خواهد آمد.جایزه شهرداد برای شهروندانی است که بیشترین مشارکت در دوره جدید مدیریت شهری را داشته اند.

ناصری با اشاره به بخش شهروند اصلاح‌گر نیز تاکید کرد: اولین مشارکت‌کننده پس از رونمایی از سامانه ۱۳۷ پلاس و در بخش شهروند پلاس، بیشترین مشارکت به صورت خانوادگی که تحت عنوان شهروند تماس خانوادگی نامیده می شود نیز تجلیل می شوند.

وی ادامه داد: در بخش شهروند گزارشگر نیز مشارکت موثر در گزارشگری فساد و تخلف تقدیر می شوند. در بخش شهروند گزارشگر، مشارکت موثر در احقاق حقوق شهر و شهروندان و در بخش شهروند طلایی، مشارکت مستمر از ابتدای راه‌اندازی سامانه‌های مردمی تقدیر می شود.در بخش های شهروند وفادار و برخط، بیشترین مشارکت در بستر فضای مجازی؛ در بخش شهروند شهیر، شهروند مشهور مشارکت‌جو، بخش شهروند با تجربه از  شهروند فعال پیشکسوت و در بخش شهروند ایثارگر نیز از شهروند مشارکت‌جوی ایثارگر تقدیر می شود.

رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس تاکید کرد: جایزه «شهرساز» نیز برای مدیران و شهردارانی است که بالاترین و بیشترین میزان پیگیری پیام‌های مردمی را داشتند و شامل پیگیرترین شهردار منطقه در مواجهه با پیام‌های شهروندی، پیگیرترین مسئول سامانه ۱۳۷ پلاس (مسئول پاسخگو)، پیگیرترین شهردار ناحیه و پیگیرترین بازرس منطقه هستند.

ناصری سرای تاکید کرد: جایزه «شهرآرا» مختص پیگیرترین نیروی اجرایی ناحیه (کارمند پاسخگو) و پیگیرترین کارشناس پاسخگوی تماس شهروندی (کارشناس پاسخگو) است که از ارزیابی‌های مردمی برای انتخاب این افراد استفاده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha