• چهارشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 00062116427
  • خبرنگار : 50188

جزئیات تشییع شهید گمنام در شهرستان رفسنجان اعلام شد

جزئیات تشییع شهید گمنام در شهرستان رفسنجان اعلام شد

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان جزئیات تشییع پیکر شهید گمنام در این شهرستان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را اعلام کرد.

سرهنگ محمد پساوند ظهر امروز ۳۰ آذرماه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های استقبال از شهید گمنام اظهار کرد: در ابتدا بعد از تحویل شهید بزرگوار از فرودگاه‌ کرمان، جمعه‌شب پیکر مطهر شهید در محل اداره بنیاد شهید مورد استقبال خانواده های شهدا قرار خواهد گرفت و در روز شنبه سوم دی‌ماه این شهید میهمان مردم شهر سرچشمه و مجتمع مس است و در عصر همان روز در حومه شرقی بخش مرکزی مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در روز یکشنبه چهارم دی ماه ساعت ۳۰ :۷ الی ۸:۳۰ صبح میهمان دختران دانش آموز شهرستان در برنامه دخترانه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان است و پس از آن ساعت ۹ تا ۱۳ این شهید بزرگوار در بخش کشکوئیه و عصر همان روز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ مهمان حومه غربی بخش مرکزی خواهد بود.

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: شهید گمنام یکشنبه شب در دانشگاه های علوم پزشکی و ولی عصر عج رفسنجان مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد.

پساوند در خصوص ادامه برنامه ها بیان کرد : در روز دوشنبه پنجم دی ماه که سومین روز از حضور شهید گمنام در رفسنجان است با همکاری آموزش و پرورش از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح میهمان دانش آموزان پسر در برنامه پسرانه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان است و بعد از آن از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ در بخش فردوس و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در بخش نوق مورد استقبال مردم شهید پرور این مناطق قرار می گیرد.

وی افزود: در همان روز از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در یادواره شهدای بیاض و پس از آن مهمان امام زاده صالح انار خواهد شد و مراسم وداع با شهید گمنام از ساعت ۲۳ تا نماز صبح در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار می شود.

این مقام نظامی در خصوص تشییع وتدفین پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده گفت : در روز سه شنبه ۶ دی ماه ساعت ۹ صبح تجمع مردم شهیدپرور شهرستان رفسنجان در میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(شهداء) برگزار و تشییع از همان مکان تا محل دفن که روستای ناصریه است، انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha