• سه‌شنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 00061969652
  • خبرنگار : 50024

البرزی‌ها سال گذشته ۱۴۰۰ میلیارد تومان پول برق دادند

البرزی‌ها سال گذشته ۱۴۰۰ میلیارد تومان پول برق دادند

ایسنا/البرز معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: میزان فروش برق در البرز در سال ۱۴۰۰ به حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان رسید.

محمد مهدی بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت مصرف انرژی برق  توسط مشترکین خانگی البرز اظهار کرد: در مجموع وضعیت مصرف برق طبق الگوهای تعریف شده بررسی و سنجیده می‌شود ولی میانگین مصرف برق در هر استانی متناسب با شرایط آب وهوایی آن متفاوت است و نمی‌توان مصرف استانی مثل خوزستان که گرمسیر است را با البرز یا گیلان و ... مقایسه کرد.

وی با اشاره به الگوی مصرف برق ادامه داد: الگوی مصرف در فصل تابستان ۳۰۰ کیلووات و در سه فصل دیگر ۲۰۰ کیلووات در ماه است.

وی ادامه داد: مشترکینی که بیش از ۳۰۰ کیلووات در ماه برق مصرف می‌کنند پرمصرف هستند و تعرفه مازاد مصرف آنها به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: خوشبختانه البرز یکی از استان‌هایی است که آمار مشترکین خوش مصرف آن بالا است به طوری که ۸۰ درصد این مشترکین طبق الگو برق مصرف می‌کنند و ۲۰ درصد پرمصرف هستند.

بهرامی در پاسخ به اینکه آیا طرح برق امید همچنان اجرایی می‌شود، گفت: با روی کار آمدن دولت جدید، از اول بهمن سال گذشته طرح امید به صورت قبل اجرایی نمی‌شود ولی مشترکینی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد  قرار دارند و نیمی از میزان الگوی تعیین شده برق مصرف می‌کنند، از پرداخت هزینه  برق معاف هستند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در پاسخ به میزان بدهی مشترکین البرزی به شرکت توزیع نیروی برق گفت: خوشبختانه مشترکین البرزی از خوش حساب ترین مشرکین کشور هستند و البرز در این حوزه در رتبه دوم یا سوم کشور قرار دارد.

وی ابراز کرد: سال ۹۹  مبلغ فروش انرژی برق در البرز هزار میلیارد تومان و میزان بدهی مشترکین هم حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

بهرامی افزود: میزان فروش برق در البرز در سال ۱۴۰۰ به حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان رسیده ولی بدهی همان ۱۰۰ میلیارد تومان مانده است که این امر نشان می‌دهد هم مجموعه شرکت برق در راستای مطالبات خود از مشترکین به خوبی عمل کرده و هم مردم در پرداخت قبوض خود همکاری خوبی دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha