• شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 00061956355
  • منبع : نمایندگی سمنان

هیچ نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداریم

ارمغان طرح "توزیع عادلانه یارانه‌ها" برای مردم از منظر استاندار

ارمغان طرح "توزیع عادلانه یارانه‌ها" برای مردم از منظر استاندار

ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است که طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها دارای نقاط قوت بسیار مطلوب و ارزشمندی است که نتایج خوبی از جمله عدالت اقتصادی را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: حمایت مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت در بحث اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها امری بسیار ارزشمند است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان افزود: سخنان دلسوزانه رئیس‌جمهوری با مردم، در خصوص ایجاد آرامش در جامعه، نقش بسیار موثری را ایفا کرد.

هاشمی تصریح کرد: سخنان کارشناسان و اهل فن در تبیین طرح و همچنین حمایت بخش خصوصی و کارشناسان اقتصادی در خصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، برای اقناع‌سازی مردم در اجرای مطلوب این طرح بسیار تاثیر گذار است.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح و ابتکار صورت گرفته، یارانه‌ای که در ابتدای خط تولید توزیع می‌شد، در انتهای زنجیره و خط تولید به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

استاندار سمنان عنوان کرد: این ابتکار دولت باعث خواهد شد تا با کاهش و جلوگیری از قاچاق کالاهایی که از ارز ترجیحی بهره می‌بردند، یارانه به صورت مستقیم به دست مردم و سفره آنها برسد که امری بسیار ارزشمند است.

وی از همکاری شهروندان استان با اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: از کسبه، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، بخش خصوصی و مردم متدین و انقلابی استان در بحث همراهی برای اجرای مطلوب این طرح تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته، ما هیچگونه دغدغه و نگرانی برای تامین کالاهای اساسی در استان نداریم.

استاندار سمنان گفت: انشالله ارتباط خوب و صمیمانه دولت و بخش خصوصی در سال جاری نیز قوی‌تر از سال گذشته ادامه خواهد یافت.

استاندار سمنان همچنین در جلسه مبارزه با قاچاق کالا استان با اشاره به اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها گفت: پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، دغدغه و نگرانی برای تامین کالاهای اساسی در استان وجود نداشت و اقدامات مناسب انجام شد.

وی ادامه داد: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در بحث جلوگیری از قاچاق کالا و تحقق عدالت اقتصادی بسیار موثر خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه نظارت بر فضای مجازی برای جلوگیری از قاچاق کالا از دیگر مباحثی است که باید به صورت جدی در دستور کار باشد گفت: باید اموال تملیکی و کالاهای رسوبی در سطح استان تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به خطر افزایش قاچاق دام تاکید کرد: در همین ارتباط، گشت محله ای و بسیج برای نظارت و جلوگیری از قاچاق احشام در استان تقویت شود.

استاندار سمنان عنوان کرد: در بحث احتکار کالاهای اساسی نظارت، پایش و برخورد جدی با متخلفان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha