• یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 00061926321
  • خبرنگار : 50010

فرماندار شهرستان:

مجوز صنوف گران‌فروش در هشترود باطل می‌شود

مجوز صنوف گران‌فروش در هشترود باطل می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: به هیچ عنوان با تخلف مدارا نمی‌شود و هر کسی از هر صنفی گرانفروشی کند، علاوه بر اینکه مجوزش باطل خواهد شد به مجموعه‌ی قضایی نیز معرفی می‌شود.

علیرضا توری در جلسه‌ی کمیته شن و ماسه شهرستان اظهار کرد: مجوز هر واحد ماسه شویی که مصالح مورد نیاز ساخت و ساز را به قیمت بالا بفروشد، باطل شود.  

وی افزود: همه‌ی واحدهای ماسه شویی باید به استانداردهای روز مجهز شوند و مصالح نامناسب و غیراستاندارد را به مردم نفروشند. 

وی با بیان اینکه اسامی گرانفروشان از طریق خبرنگاران به اطلاع عموم رسانده خواهد شد، از مردم خواست گرانفروشی‌ها را به فرمانداری و اداره تعزیرات گزارش کنند تا  گرانفروشی در این شهرستان ریشه‌کن شود. 

توری اضافه کرد: در برداشت مصالح ساختمانی از رودخانه و کوه باید منافع مردم در نظر گرفته شود و گرانفروشی در منطقه باب نشود.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ی ادارات باید مصوبات را به نحو احسنت اجرایی کنند و عملکرد خود را ماهانه فرمانداری بفرستند تا توسط کارشناسان مربوطه، چکش‌کاری شود.

کیفیت مصالح ماسه‌شویی‌ها باید استاندارد باشد

بخشدار مرکزی هشترود نیز در این جلسه گفت: برداشت بی‌رویه مصالح ساخت و ساز از رودخانه‌ها، خطرات جبران‌ناپذیری را برای مردم و کشاورزان رقم زده است و باید متولیان امر در این خصوص اقدامات اساسی را در برنامه‌های خود بگنجانند. 

رقیه زارعی اضافه کرد: کیفیت مصالح ارائه شده از طرف ماسه شویی‌ها باید استاندارد باشند و بهترین مواد مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار دهند. 

ضرورت جلوگیری از برداشت بی‌رویه از رودخانه‌ها

بخشدار نظرکهریز نیز در این جلسه یادآور شد: لایروبی بالا دستی سد سهند نیز باید در دستور کار ادارات مربوطه قرار گیرد تا در آینده مشکلی پیش نیاید. 

به گزارش ایسنا، سعید سیفی اظهار کرد: متاسفانه رودخانه‌ها مورد تجاوز افراد سود جو قرار گرفته  و آنچنان از رودخانه‌ها برداشت بی‌رویه انجام می‌شود که در آینده خطرات زیادی متوجه منطقه خواهد کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha