• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 00061919531
  • منبع : نمایندگی خوزستان

تسلیت نماینده اهواز در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

تسلیت نماینده اهواز در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

ایسنا/خوزستان شبیب جویجری نماینده اهواز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، شبیب جویجری نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی فرزند ارشد آیت الله شفیعی و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت نماینده اهواز آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)
یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات

در خجسته ایام شعبانیه، یکی از سربازان مخلص و متقی حضرت حجت عج ‌الله، عالم عالیقدر و با فضیلت «حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی» که عمری در راه جلب رضایت آن امام حی ارواحنا فداه کوشید، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود خود شتافت.

این روحانی گرانقدر و رزمنده ایثارگر و برادر شهید معزز دفاع مقدس که در بیت شریف و انقلابی رشد یافت، سال ‌های عمر گهربار خویش را خالصانه و متعهدانه در خدمت به اسلام و انقلاب گام نهاد و عشق به حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ولایتمداری را سر لوحه خویش قرار داد و سال ‌های متمادی در جایگاه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان منشأ خدمات شایسته ‌ای گردید.

اینجانب با نهایت تأثر این ضایعه مؤلمه را به خاندان معظّم و بیت مکرّم، جامعه دانشگاهی و حوزوی استان و مردم خوب و قدرشناس خوزستان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید که مفتخر و مزین به مدال خاندان شهادت بود، علو درجات و همنشینی با اهل بیت اطهار علیهم السلام و برای بازماندگان به ویژه والد عظیم ‌الشان ایشان حضرت آیت الله شفیعی عضو مکرم مجلس خبرگان رهبری صبر شایسته و اجر کریمانه خداوند بزرگ را مسئلت می نمایم.

عظّم اللّه أجورکم و أحسن اللّه عزاءکم

شبیب جویجری
نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی"

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha