• جمعه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۲:۱۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 00061662287
  • خبرنگار : 71506

بررسی محرومیت جودو با حضور سلطانی‌فر و صالحی امیری/ میراسماعیلی: از ارزش‌ها دفاع می‌کنیم

بررسی محرومیت جودو با حضور سلطانی‌فر و صالحی امیری/ میراسماعیلی: از ارزش‌ها دفاع می‌کنیم

رییس فدراسیون جودو گفت: به زودی جلسه‌ای را با حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک برای بررسی ابعاد مختلف محرومیت جودوی ایران برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، آرش میراسماعیلی پس از صدور حکم محرومیت جودوی ایران تا سال ۱۴۰۲ توسط فدراسیون جهانی جودو، اظهار کرد: نزدیک به ۲ سال است که درگیر این پرونده هستیم. پس از صدور حکم تعلیق نامحدود و دائمی از سوی فدراسیون جهانی به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کردیم که خدا کمک کرد و دادگاه CAS حکم به ابطال تعلیق نامحدود جودوی ایران داد.

رییس فدراسیون جودو افزود: بعد صدور رای دادگاه CAS در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کردیم و در حالیکه یک سهمیه المپیک نیز توسط محمد بریمانلو به دست آورده بودیم و وی قرار بود طی هفته‌های آینده عازم مسابقات جهانی شود، فدراسیون جهانی جودو در کمال ناباوری روز گذشته (پنج شنبه) رای ناعادلانه و ظالمانه خود را صادر کرد و جودوی ایران را تا سال ۱۴۰۲ محروم کرد.

وی با اشاره به فرصت اعتراض ایران به رای محرومیت فدراسیون جهانی جودو، گفت: ۲۱ روز فرصت داریم تا به این رای در دادگاه CAS اعتراض کنیم. هفته آینده جلسه‌ای را با حضور وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و وکلای پرونده برگزار می کنیم تا ابعاد مختلف پرونده را مورد بررسی قرار دهیم.

میراسماعیلی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف چرا فدراسیون جودو چندی پیش اعلام کرد محرومیت جودوی ایران برطرف شده است، خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی در رای قبلی حکم به تعلیق نامحدود و دائمی جودوی ایران داده بود اما دادگاه CAS با شکایت ایران حکم تعلیق نامحدود را مردود دانست.

رییس فدراسیون جودو در پایان با تاکید بر دفاع از ارزش‌های کشور، گفت: وقتی فدراسیون جهانی یک پیش شرط سنگین که خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است را مطرح می کند، طبیعتا دفاع از ارزش‌های کشور برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۰۳:۳۳

باز هم وعده سرخرمن داد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۰۳:۳۴

میراسماعیلی که گفته بود پیروز شدیم و تبریک گفته و جشن گرفته بود. الان دوباره آرش مياد با وكيلش ميگه اشتباه شده. حالا خوبيش اينه يوسف زاده يكم سرش خلوت ميشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۰۳:۳۵

در صدور رای کمیته انظباطی فدراسیون جهانی جودو ، باز هم رییس سابق فدراسیون که سال‌ها نماینده ایران در فدراسیون جهانی است نقش اساسی داشته است .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۱۱:۴۸

جالبه که در دوران 18 ماهه تعلیق فدراسیون ایران ، رییس سابق فدراسیون جودو آزادانه در مسابقات بین المللی جودو در کشورهای مختلف حضور داشت و در جلسات فدراسیون جهانی هم شرکت میکرد ! حالا پیدا کنید پرتقال فروش رو !

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۰۳:۳۶

خب حاج یوسف زاده جان برو به تیم جودو نابینایان بچسب که تیم ملی جوانان تا دوسال دیگه برات سفر و دلار و آب و نون نداره.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۱۶:۰۰

راستی حاج یوسف زاده با کدام مدال جهانی یا آسیایی ، کارمند تربیت بدنی شده ؟ شاید قهرمانی جهان و آسیا داشته کسی نمیدونه !

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۱ ۱۵:۳۷

میشه بگید این چه ربطی به متن خبر داشت؟ الان بحث ملی کشوره نه یک مربی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۰۵:۵۳

اگر دفاع از ارزش‌ها برایتان مهم است یک‌بار اعلام کنید و ورزشکاران حرفه‌ای را جلو نندازید. بگویید ما با ورزشکاران اسراییلی مبارزه نمی کنیم. بعد خواهیم دید با این دیدگاه جانب‌دارانه کل ورزش کشور چه آینده ای خواهد داشت.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۰۵:۵۷

چه چه می زدید که تمام شد بفرمایید اینم‌ نتیجه تازه دشمن در آغاز راه است سراغ بقیه رشته‌ها هم خواهند آمد باید تدبیر کنید الان چهل سال پیش .در صحنه سیاست هرچه می کنیم در ورزش هم همان شیوه ،

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۰۷:۰۲

به جای این حرفها بهتره در رفتارمون تجدیدنظر کنیم .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۱۳:۰۲

محض اطلاع جوجیتسو و گراپلینگ ایران به صورت خودجوش!!! اجازه حضور در مسابقات ندارند چون اسراییل شرکت می کند. کاش یکبار در جام جهانی والیبال یا فوتبال با اسراییل هم‌گروه می شدیم تا مشخص شود دفاع از ارزشها فقط مختص کشتی و رزمی ها هست یا پای فوتبال وسط بیاد عزیزان فوتبال پرست براش راهکار در نظر می‌گیرند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۱۵:۰۷

خب وقتی اجازه ندارید مقابل ورزشگار اسراییلی بازی کنید از کجا معلوم بعد از رفع تعلیق دوباره یک ورزشکار ایرانی و اسراییلی به هم نخوردن در جدول !!!؟؟؟ انوقت تکلیف چیست ؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۱۶:۱۶

مقدم کلیه جودوکاران زن و مرد رو در ایام تعلیق و محرومیت به مسابقات کوراش گرامی میداریم . بشتابید بسوی انجمن کوراش.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۱ ۱۳:۱۰

فرصت طلبان ازبکی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ ۲۱:۵۴

همین ارزش شما باعث محرومیت شده آقای میراسماعیلی