• شنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 00061214752
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

توقف همراهی شرکت اروپایی در طرح توسعه فرودگاه اصفهان

توقف همراهی شرکت اروپایی در طرح توسعه فرودگاه اصفهان

ایسنا/اصفهان وزیر راه و شهرسازی گفت: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از روز نخست به صورت موقت راه‌اندازی شد و سالن ترمینال این فرودگاه، انبار گمرک بوده که در طول زمان این فرودگاه گسترش پیدا کرد، اما هنوز کیفیت مطلوب را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمد اسلامی صبح امروز (شنبه) در بازدید خود از پروژه های فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و افتتاح کارگوترمینال اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اساس فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان راه‌اندازی طرح ترمینال ملی و بین المللی است که در روند اجرایی قرار دارد.

وی ادامه داد: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از روز نخست به صورت موقت راه‌اندازی شد و سالن ترمینال این فرودگاه، انبار گمرک بوده که در طول زمان این فرودگاه گسترش پیدا کرد، اما هنوز کیفیت مطلوب را ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طرح توسعه ترمینال خارجی این فرودگاه، تصریح کرد: در طرح توسعه هفت هزار متری مسئولان این بخش متعهد شدند تا قبل از پایان سال، این طرح به بهره‌برداری برسد.

وی، اصفهان را یکی از مهمترین کانون‌های اقتصادی و گردشگری کشور  دانست و گفت: این شهر سهم قابل توجهی در اقتصاد ملی دارد و این انتظار می‌رود که فرودگاهی در شأن خود داشته باشد و توسعه‌هایی که انجام شده در جهت بهبود وضعیت موجود است.

اسلامی با بیان اینکه همراهی شرکت اروپایی در طراحی جدید متوقف شده است، تاکید کرد: امید است طراحی جدید با شرکتی که دارای استانداردهای لازم است، انجام شود تا فرودگاهی در شأن ملت ایران و مردم اصفهان، ایجاد شود.

وی با اشاره به هدف سفر خود به اصفهان نیز، گفت: سه موضوع را در دستور کار قرار داده‌ایم، ابتدا پیگیری‌های لازم برای پیشرفت پروژه‌ها، سپس بازدید از پروژه آزادراه و قطار سریع السیر غرب اصفهان به همراه استاندار اصفهان، همچنین افتتاح راه‌های ساخته شده و قابل بهره برداری و در آخر با همراهی وزیر صنعت، معدن و تجارت بحث خودکفایی، پروژه تولید ریل ذوب آهن اصفهان را افتتاح خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین پارکینگ هواپیماها را یکی دیگر از اقدامات انجام شده فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دانست و تاکید کرد: بحث است که هواپیماهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) به فرودگاه اصفهان منتقل خواهند شد و با دوبرابر شدن ظرفیت پارکینگ هواپیماها در اصفهان دیگر مشکل جای پارک نخواهد بود و پیش بین می شود این طرح تا پایان سال اجرا خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت در فرودگاه شهید بهشتی، کارگو ترمینال اصفهان افتتاح شد همچنین هر دو وزیر از طرح موتورخانه شماره دو ترمینال خارجی فرودگاه، سالن تشریفات اختصاصی (CIP) و همچنین طرح توسعه ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha