• یکشنبه / ۲ آذر ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 93090201140
  • خبرنگار : 71431

تمهیدات ترافیکی پلیس در اطراف ورزشگاه آزادی برای بازی شهرآورد

تمهیدات ترافیکی پلیس در اطراف ورزشگاه آزادی برای بازی شهرآورد

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی در زمان برگزاری هفتاد و نهمین شهرآورد پایتخت از اعمال قانون برای خودروهای متخلف در اطراف استادیوم آزادی خبر داد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی در زمان برگزاری هفتاد و نهمین شهرآورد پایتخت از اعمال قانون برای خودروهای متخلف در اطراف استادیوم آزادی خبر داد.

سرهنگ افشین سلطانیان درگفت‌وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دراین باره گفت: بازی در ساعت شش بعد از ظهرامروز یکشنبه آغاز خواهد شد، با این وجود از ساعت 13 امروز تیم‌ها و ماموران پلیس راهور در اطراف مجموعه ورزشی آزادی و محورهای منتهی به آن حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه با تمهیدات انجام شده امیدواریم مشکل ترافیکی خاصی در زمان برگزاری بازی و پس از آن رخ ندهد، اظهار کرد: محدودیت و ممنوعیتی برای تردد خودروها از محورهای اطراف ورزشگاه آزادی پیش بینی نشده و امیدواریم مردم نیز با ما همکاری داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت پارک خودروی تماشاگران در ضلع شرقی و غربی ورزشگاه خبر داد و گفت: به طور کلی توقف و پارک خودرو در اطراف ورزشگاه ممنوع است و تماشاگرانی که با خودروی شخصی به استادیوم می‌آیند باید به پارکینگ‌هایی که محل آن را با بنر مشخص کرده‌اند، رفته و خودروی خود را در آنجا پارک کنند.

سلطانیان افزود: در غیر این صورت با خودروهایی که در محل‌های ممنوعه یا در زیر تابلوی حمل با جرثقیل پارک کنند برخورد شده و اعمال قانون خواهند شد. همچنین خودروهایی که در زیر تابلوی حمل با جرثقیل توقف کرده‌اند نیز به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سلطانیان از تماشاگران خواست برای رسیدن به استادیوم آزاد ی از مترو، اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در زمان برگزاری بازی و حتی ساعاتی پیش و پس از آن در آماده باش خواهد بود، گفت: استقرار ماموران در اطراف ورزشگاه و محورهای منتهی به آن تا زمان تخلیه کامل تماشاگران و بازگشت ترافیک به شرایط عادی ادامه خواهد داشت.

سلطانیان از تماشاگران خواست پس از پایان بازی با هر نتیجه‌ای که وجود داشت از انجام اقدامات نمایشی حین رانندگی و بیرون آوردن سر و بدن خود از پنجره خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha