پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی این مرکز خبر داد .

"روح الله پورمحمدی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ( (IT و روابط عمومی دانشجو می‌پذیرد .

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت از یکم آبان ماه شورع شده تا 15 آبان ادامه دارد، اظهارکرد: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت برنامه ریزی فرهنگی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج اضافه کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج به آدرس بلوار کاشانی، کاشانی 19نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

پور محمدی همچنین از اعطای تسهیلات از طریق صندوق رفاه دانشجوبان به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج، خبرداد و تصریح کرد: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، آزمایشگاه و کتابخانه مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود .

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن5 - ۰7۴۳3۲۳3994 و تلفن همراه ۰۹۱78050484تماس حاصل کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج اضافه کرد: این مرکز در حال حاضر 517 دانشجوی خانم و آقا در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

مدارک لازم برای ثبت نام  به شرح زیر است؛

1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري .

2- تصوير شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت .

3- تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت .

4- اصل ديپلم كامل متوسطه و يا گواهي آن براي داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن .

5- اصل مدرك ديپلم نظام جديد آموزش متوسطه و يا گواهي پايان دوره سه ساله نظام جديد با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن .

6- اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است .

7- گواهي اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترين مقام مسؤل، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار (براي پذيرفته‌شدگان شاغل)

8- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان مرد را با توجه به بند 3-2 مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحات3و4 دفترچه راهنماي پذيرش مشخص نمايد .

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۳۹۷ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42051
  • خبرنگار : 50223