نشان"جانبازی" بر ستبر سینه بیش از 1220 رزمنده اعزامی جهاد سازندگی استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اهمیت و عظمت کار ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: باید ایثارگری‌های دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه تبیین شود .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، سید حسن میرعماد در همایش تجلیل از جانبازان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در سالن جلسات شهید شاهی این سازمان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: بر اساس این فرمایشات جانبازان مایه سرافرازی کشور اسلامی ما هستند و باید قدردان آنان باشیم .

وی با اشاره به لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید جامعه افزود: اگر امروز کشور ما در برابر دشمنان محکم ایستاده است و امکان نفوذ به آن وجود ندارد؛ این مهم مرهون روحیه جانبازی و ایثارگری ملت آن است و دشمنان این مرزوبوم نیز به آن واقف‌اند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه جانبازان کشور در تمامی صحنه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و حافظ انقلاب اسلامی خود شدند عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های کشور و مقام معظم رهبری، مسائل اقتصادی و فرهنگی است و شعارهای اقتصادی ایشان برای پیشرفت کشور در ابتدای هرسال در چند سال اخیر نیز خود بیانگر همین موضوع است .

میرعماد با اشاره به نقش مهم جانبازان در رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد: امروز همه باید برای تحقق فرمایشات مهم و راهگشای ایشان تلاش کنیم و در این راه جانبازان نیز می‌توانند نقش پررنگ‌تری در این زمینه داشته باشند .

همچنین معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ایثارگری‌های این شهدای زنده در هشت سال دفاع مقدس گفت: نقش جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس زبانزد بود .

ابوالحسن صباغی نیز در این آئین اظهار داشت: جانبازان بهترین یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که باید قدر آنان را دانست .

  وی جانبازان را شهدای زنده نامید و گفت: جانبازان با هدف حفظ اسلام و انقلاب به جبهه‌های جنگ رفتند و در راه انقلاب و اسلام مدال پرافتخار جانبازی را به گردن آویختند .

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در 8 سال جنگ تحمیلی حدود 27 هزار نفر به تکرار از طریق نهاد جهاد سازندگی به جبهه‌های جنگ اعزام شدند گفت: نقش جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس زبانزد و بی‌نظیر بود .

صباغی افزود: از مجموع افرادی که از طریق نهاد جهاد سازندگی به جبهه اعزام شدند حدود یک هزار و 221 نفر به مقام جانبازی نائل شدند .

وی با بیان اینکه تعدادی از این جانبازان سرافراز در سازمان جهاد کشاورزی شاغل بودند و برخی نیروهای عمومی غیر شاغل بودند افزود: از این تعداد 161 نفر شاغل در سازمان جهاد کشاورزی بودند که در حال حاضر 102 نفر از این افراد بازنشسته شدند .

به گزارش ایسنا به مناسبت روز جانباز از 59 جانباز سرافراز سازمان جهاد کشاورزی تجلیل شد .

  • یکشنبه/ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: semnan-38086
  • خبرنگار :

برچسب‌ها