به مناسبت روز جهانی کودک؛

مسابقه نقاشی، انشاء داستان و شعر در سنندج برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: به مناسبت روز جهانی کودک و با هدف مشارکت در بحث‌های مدیریت شهری و بالابردن ارتقاء حس مسئولیت پذیری کودکان، این شهرداری اقدام به برگزاری مسابقه با موضوعات نقاشی، انشاء، داستان و شعر کرده است.

سه‌رکه‌وت نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان، اظهار کرد: در تقویم هشتم اکتبر برابر با 17 مهرماه در بسیاری از کشورها از جمله ایران به نام روز جهانی کودک نامگذاری شده است.

وی افزود: به مناسبت روز جهانی کودک و با هدف مشارکت در مباحث مدیریت شهری و ارتقاء حس مسئولیت‌پذیری کودکان، این شهرداری اقدام به برگزاری مسابقه با موضوعات نقاشی، انشاء، داستان و شعر کرده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج عنوان کرد: کودکانی که در بخش نقاشی شرکت می‌کنند باید نقاشی‌های خود را در ابعاد A3 و با محوریت خانواده خوب طراحی کرده و در این بخش انتخاب تکنیک و ابزار نقاشی آزاد است.

وی تصریح کرد: کودکانی که تمایل به شرکت در بخش انشاء را دارند باید آثار خود را با موضوع نامه‌ای به آقای شهردار و در قالب A4 نگارش کنند.

نجفی بیان کرد: شرکت کنندگان در زمینه داستان نویسی نیز می‌توانند آثار خود را با محوریت شهر خوب و شهر زیبا، در ابعاد A3 ارائه کنند.

وی ذکر کرد: به خاطر محدود نکردن ذهن، ایده و تخیل کودکان، علاقه‌مندان به شرکت در بخش شعر می‌توانند آثار خود را با موضوع آزاد و در ابعاد A4 ارائه کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تصریح کرد: درج مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی و همچنین تلفن و آدرس محل سکونت در آثار الزامی است و شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه سال جاری و به آدرس خیابان انقلاب، پایین‌تر از تونل انقلاب ساختمان بهارستان طبقه سوم معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج ارسال کنند.

وی گفت: به سه اثر برتر در هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و همچنین منتخبین اول در هر موضوع به عنوان مشاورین شهردار در امور کودکان منصوب خواهند شد.

  • یکشنبه/ ۱۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: kordestan-24842
  • خبرنگار :