در یک پژوهش صورت گرفت؛

بررسی نقش دادگاه در مواجهه با علل و عوامل طاری در جریان دادرسی

در یک پایان نامه به بررسی نقش دادگاه در مواجهه با علل و عوامل طاری در جریان دادرسی پرداخته شد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، عبدالحسین بگی عالم دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، در پایان نامه خود که به راهنمایی دکتر فیروز احمدی تدوین کرده، به بررسی نقش دادگاه در مواجهه با علل و عوامل طاری در جریان دادرسی پرداخته است.

 

در ابتدای بحث مقدمه ای از پیشینه ی بحث و هدف از موضوع تحقیق آورده شده است بعد از این به بیان علل و عوامل طاری از بحث ایرادات تا تامین دعوای واهی، تامین اتباع بیگانه و طواری ناشی از دعاوی چون دعوای متقابل و دعوای اضافی، جلب شخص ثالث و ورود شخص ثالث و طواری ناشی از جریان دادرسی شامل توقیف دادخواست و استرداد دادخواست و استرداد دعوی و صرف نظر کردن از آن طواری ناشی از تامین خواسته و طواری مربوط به ادله بررسی گردیده است.

 

سپس در فصل سوم این پایان نامه با بررسی نقش دادگاه که رسیدگی به موضوع دعوای طاری و تاثیری که دعوای طاری بر روند دادرسی می گذارد با در نظر گرفتن نقش دادگاه در برخورد با علل و عوامل طاری بیان گردیده است.

 

بنابراین در این موضوع نقش دادگاه را که شامل رسیدگی و رجوع با ادله طرفین و رسیدگی به دعوای طاری می باشد آورده شده است که به طور خلاصه شامل توقف دعوا جهت رسیدگی به موضوع طاری، رسیدگی به ادله جهت ارزیابی آن و سپس استناد به آن جهت صدور حکم بیان گردیده است.

 

  • جمعه/ ۱۸ آذر ۱۳۹۰ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: kermanshah-24450
  • خبرنگار :