امام جمعه موقت بوشهر:

جوانان ایران می‌توانند جنگ اقتصادی را به پیروزی برسانند

امام جمعه موقت شهر بوشهر با اشاره به ضرورت اعتماد به جوانان گفت: جوانان ایران اسلامی می توانند جنگ اقتصادی را به پیروزی برسانند.

به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر بوشهر عنوان کرد: حجاب یک ضرورت مهم مذهبی، و فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که امروز دشمنان آن را نشانه رفته اند.

وی تاکید کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ماهواره بی حجابی و بی عفتی را ترویج می دهند.  

امام جمعه موقت بوشهر خاطرنشان کرد: آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید توسط دستگاه قضا به شکل کامل مورد حمایت و توجه قرار بگیرند. 

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه نهادها و دستگاه ها نسبت به عفاف و حجاب مسئولیت هایی دارند، ادامه داد: بستر قانونی این موضوع فراهم بوده و تنها عمل به این مصوبه و نظارت بر اجرای این مصوبات در نهادها و دستگاه های مربوطه موردنیاز است. 

وی با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی توسط دزدان دریایی انگلیس گفت: امروز هیچ کشوری منفورتر از آمریکا و انگلیس در ایران اسلامی به ویژه در استان ولایت مدار بوشهر نیست.

امام جمعه موقت شهر بوشهر تصریح کرد: این کشورها قصد داشتند چهره اصلی خود را پنهان کنند اما به لحاظ دشمنی با نظام مقدس انقلاب اسلامی هیچ فرقی میان کشورهایی چون آمریکا و انگلیس نیست.

جمالی با اشاره به سناریوی جدید در خصوص برجام یادآور شد: آمریکا از برجام خارج می شود و آزادانه تحریم هایش را انجام می دهد، اروپا نیز به ظاهر در برجام باقی مانده و با وعده و وعید ایران را بر سر تعهدهایش نگه میدارد، در حالی که انگلیس و فرانسه با آمریکا هیچ فرقی ندارند. 

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر امیدواری به ملت و جوانان برومند افزود: آن چیزی که امروز هم مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد اعتماد به جوانان است. مگر پیروزی ها و فتح المبین های زمان جنگ در زمان تحریم ها اتفاق نیفتاده است؟ مگر دیروز شهدای بزرگوار ما تا پای جان بر سر این انقلاب مقاومت نکردند؟ امروز نیز هزاران جوان ولایی و انقلابی حاضرند برای تحقق امر رهبرشان مبارزه کنند. 

امام جمعه موقت شهر بوشهر تصریح کرد: همین جوانان می توانند جنگ اقتصادی را به پیروزی برسانند، تنها کافی است که به آنها اعتماد شود و به آنان میدان داده شود.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۲۱ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: bushehr-507
  • خبرنگار :