کشف 187 کیلو تریاک از مناطق حاشیه شهر مشهد

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف 187  کیلو تریاک از دو منطقه در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، مهدی خدابخشی اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و تیم‌های ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر مشهد طی اجرای دو عملیات منسجم و ضربتی دو محموله افیونی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: اولین محموله که مقدار 87 کیلو تریاک بود از یک دستگاه خودروی سواری در منطقه قلعه خیابان مشهد کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

خدابخشی افزود: دومین محموله نیز 100 کیلو تریاک بود که از یک خانه مسکونی در شهرک شهید رجایی کشف و سه متهم نیز دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با هشدار به قانون شکنان گفت: امروز دادسرا با افرادی که با قاچاق مواد مخدر به شهر مشهد قصد برهم زدن امنیت جامعه و نیز از بین بردن سلامت روانی آن را دارند بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این افرادی که با اجاره کردن مراکزی شبیه به خانه مسکونی در حاشیه شهر اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کنند بدانند که در صورت محرز شدن جرمشان دادسرا برای پلمپ این مراکز اقدام خواهد کرد.

خدابخشی خاطر نشان کرد: صاحبان املاک مسکونی و نیز آژانس‌های معاملات املاک از اجاره دادن ملک خود به افراد بلا هویت و نیز مشکوک جدا خود داری کنند چرا که در صورت وقوع جرائمی از قبیل توزیع مواد مخدر بر اساس قانون آنها نیز مجرم هستند و با آنان برخورد قاطع خواهد شد.
  • یکشنبه/ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۲۱:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-132331
  • خبرنگار :

برچسب‌ها