نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

بیمارستان نیایش طی دو سال آینده ساخته می‌شود

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان نیایش طی دو سال آینده ساخته می‌شود.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت بیمارستان نیایش، اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر مشکل جدی در ادامه پروژه پیش آمده بود؛ به خاطر اختلاف نظری که بین قرارگاه خاتم به‌عنوان پیمانکار، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و وزارت بهداشت به‌عنوان کارفرما کار متوقف شده بود.

وی تصریح کرد: حتی در آن ایام انتقاداتی به پیمانکار داشتم بعد از آن دست از تلاش برنداشتیم، دیدارهای متعدد بارده‌های مختلف مسئولین قرارگاه خاتم داشتیم و نهایتاً چند روز پیش جلسه‌ای با حضور مهندس ساکی معاون وزیر بهداشت و نوری معاون پارلمانی قرارگاه خاتم با مسئولین پروژه برگزار شد که نتایج خوبی داشت.

این نماینده مجلس گفت: قرار بر این شد قرارگاه به‌صورت جدی پای کار بیایند و تا اوایل فروردین یا حداکثر اواخر فروردین پروژه را به‌صورت چشمگیر فعال کنند و وزارت بهداشت نیز تمام مشکلات و مسائلی که از لحاظ قانونی پیش آمده را حل و فصل کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم تحرک خوبی در این مدت از خود نشان داده‌اند و وام خوبی هم برای پیشبرد کار در حال مهیا شدن است و با وام ۲۰۰ میلیاردی که قرار است برای آن جور شود پیشرفت کار بهتر از این خواهد شد.

ویسکرمی اضافه کرد: قرار بر این بود که طرفین با دید کمک به مردم استان و تکمیل بیمارستان موانع را بردارند و همکاری پروژه پیش برود.

وی بیان کرد: امیدواریم در آینده مسئله و مشکلی پیش نیایید و بیمارستان طی دو سال آینده با تأمین منابع از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و همت بلند قرارگاه خاتم ساخته شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۲:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99122519548
  • خبرنگار : 50176