پویش ملی ازدواج جوانان در یزد برگزار شد

دومین پویش ملی ازدواج جوانان با همراهی جمعی از خیرین استان یزد با هدف ترویج ازدواج سالم و آسان برگزار شد.

«محمد فکر» مسئول اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا راجع به این برنامه بیان کرد:  این پویش با هدف ترویج ازدواج آسان و صحیح در بین جوانان راه‌اندازی شده است.

وی با این بیان که پویش ازدواج جوانان از ماه رجب امسال آغاز و تا ماه مبارک رمضان در سال آینده ادامه خواهد داشت، افزود: به دنبال گسترش این پویش هستیم تا فرهنگ ازدواج را در جامعه ترویج دهیم.

فکر ادامه داد: با توجه به این که کرونا مشکلات زیادی در جامعه ایجاد کرده، سعی داریم فرصتی را برای راهیابی جوانان به زندگی مشترک به دور از تجملات فراهم آوریم و خوشبختانه طی شش ماهه دوم امسال نه تنها شاهد آمار ازدواج در بین جوانان استان نبوده‌ایم بلکه افزایش ازدواج در استان چشمگیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تاکید بر برگزاری آسان ازدواج جوانان، تلاش می‌کنیم با ارائه مشاوره‌های روانشناسی، ازدواج سالم را برای افراد رقم بزنیم.

مسئول اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد در پایان افزود: تمام علاقمندان و خیرین می‌توانند هرگونه و هر میزان کمکی را در جهت ترویج ازدواج جوانان یا تهیه جهیزیه در این پویش داشته باشند.

گفتنی است، در مراسم شب گذشته که با حضور حدود ۳۰ خیر و برخی از مسئولین و هنرمندان به همت اداره کل ورزش و جوانان یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در سالن  ورزشی شهید عاقلی‌نژاد برگزار شد، با فروش نمادین میوه سیب به خیرین در مجموع ۲۳ سری جهیزیه، ۲۰ فقره تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی، ۱۰ قلم وسایل کمک جهیزیه و ۵۰ بسته معیشتی تهیه و همچنین به نیت چهاره معصوم(ع)، ۱۴ پیراهن سفید برای ۱۴ داماد از سوی یکی از خیرین تقبل شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99122518919
  • خبرنگار : 50426