رییس ستاد انتخابات کرمانشاه:

مشارکت حداکثری در انتخابات فشارهای بین المللی را کاهش می‌دهد

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 فشارهای بین المللی استکبار جهانی ضد مردم شریف ایران را کاهش خواهد داد.

حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات شهرستان دالاهو با بیان اینکه انتخابات سال ۱۴۰۰ از منظر جهانیان بسیار مهم است، تاکید کرد: انتخابات خرداد سال ۱۴۰۰ باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد و تراز نظام نیز مشارکت حداکثری و انتخاباتی رقابتی است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده در عرصه تعیین سرنوشت تصریح کرد: می طلبد همه کسانی که در خط امام و رهبری هستند و همه کسانی که به ایران عشق می ورزند، از هم اکنون خود را آماده حضور در پای صندوق های رای نمایند.

خوش اقبال ادامه داد: بزرگان و معتمدین منطقه و بویژه سادات اهل حق  و روحانیت سنی و شیعه ظرفیت های ارزشمندی هستند که می توانند در حضور حداکثری مردم، نقش آفرین باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر محوریت اصول بی طرفی، قانونمداری،سلامت و امنیت انتخابات برای مجریان افزود: مجریان در کنار رعایت این اصول حتما برای پرشور شدن انتخابات تلاش خواهند کرد.

خوش اقبال با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه های عمران و توسعه استان گفت: علی رغم همه مشکلات فراروی دولت، امور عمرانی و تسریع انجام پروژه های عمرانی کماکان در اولویت بوده و انصافا مدیریت ارشد استان دراین زمینه تلاش های فراوانی داشته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه فضای همدلی برای خدمت به مردم استان بین مدیریت ارشد استان، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کرمانشاه، نمایندگان مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برقرار است.

به گزارش ایسنا، خوش اقبال در ستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب نیز گفت: برگزاری این دو انتخابات در این برهه از زمانی در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است و همه کسانی که به راه امام(ره) وفادارند و مقام معظم رهبری، شهدا و در مجموع انقلاب و ایران را دوست دارند باید با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نقش خود را در راستای دخالت در تعیین سرنوشت سیاسی به نمایش بگذارند.

وی در ادامه خطاب به اعضای ستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: همه دست اندرکاران باید برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم  و در شان مردم فهیم شهرستان تمامی مساعی خود را بکار گیرند و امانتی که نظام در این ارتباط به ما سپرده، با حساسیت و دقت نظر بیشتر برای حسن انجام آن اقدام شود.

خوش اقبال افزود: تجارب اعضای ستاد انتخابات در این شهرستان مطلوب است و با توجه به حضور نیروهای توانمند در ستاد برای ما نگرانی در حوزه برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی ادامه داد: پیگیری لازم برا تهیه و تامین نیازمندیهای مطرح شده توسط اعضای ستاد شهرستان انجام خواهد شد.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آباد غرب نیز در این جلسه گفت: از زمان آغاز برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مطابق با برنامه زمانبندی فعالیت های انتخاباتی در حال انجام است و دراین راستا ضمن تشکیل ستاد انتخابات فرمانداری و تعیین اعضا هیات اجرایی، برنامه ریزی به منظور آمادگی کامل جهت اجرای فرایندهای بعدی این دو انتخابات مهم در حال انجام است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99122518892
  • خبرنگار :