آماده‌باش جایگاه‌های عرضه ‌فرآورده‌های نفتی در شهر و جاده‌های زنجان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: ۱۰۰ جایگاه عرضه فرآورده مایع و CNG شهری و جاده‌ای استان در حال آماده‌باش است.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌ها، اظهار کرد: تامین سوخت مورد نیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در ایام تعطیلات نوروز از اولویت‌های شرکت بوده و همه ۱۰۰ جایگاه عرضه فرآورده مایع و CNG شهری و جاده‌ای استان از آمادگی کامل برای عرضه سوخت و ارائه خدمات به مراجعان در ایام تعطیلات نوروزی برخوردار بوده و در مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام به عمل آمده است.

وی افزود: تهیه لیست کشیک منطقه، اعمال تمهیدات ذخیره‌سازی به موقع و مناسب انواع فرآورده‌های نفتی و به‌روزرسانی سیستم‌های فروش از جمله اقدامات این شرکت در راستای سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات برشمرد. همچنین روابط‌عمومی و بازرسی منطقه از طریق شماره تماس ۰۹۶۲۷ و ۳۳۷۹۹۷۰۱ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات همشهریان و مسافران استان بوده و راهنمایی‌های لازم را نیز ارائه می‌کند.

این مسئول از توزیع بیش از یک میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سال‌جاری خبر داد و گفت: این مقدار سوخت در مدت ۱۱ ماه گذشته توزیع شده و در اختیار متقاضیان در بخش‌های مختلف مصرفی قرار گرفته است. انبار نفت شهید تندگویان منطقه با توان ذخیره‌سازی انواع فرآورده، وظیفه انبارش و توزیع سوخت به متقاضیان سوخت استان از جمله جایگاه‌ها، فروشندگی‌ها، صنایع و کارخانجات و نیروگاه را با همکاری مستمر بالغ بر ۱۰۰ دستگاه نفتکش در قالب ۵ شرکت حمل و نقل بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، با اشاره به توزیع کپسول سیلندر گاز مایع در استان، تصریح کرد: در استان زنجان ۳۸۰ روستا گازرسانی نشده که انرژی گرمایشی آن توسط نفت‌سفید و سوخت مصرفی پخت و پز آن توسط سیلندرهای گاز مایع تامین می‌شود.

حبیبی، نظارت بر توزیع گاز مایع را وظیفه وزارت صمت دانست و یادآور شد: تامین و توزیع سیلندر گاز مایع بر عهده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و این شرکت، سوخت گاز مایع ۲۵ هزار خانوار را به ‌صورت شارژ سهمیه در کارت‌های بانکی سرپرست خانوار انجام می‌دهد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99122518869
  • خبرنگار : 50165