معاون سازمان صمت خوزستان خبر داد

توزیع میوه‌های شب عید در روزهای آینده / نظارت بر بازار کالاهای اساسی تا ۱۵ فروردین

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از توزیع میوه‌های شب عید در بازار شهرها در روزهای آینده خبر داد.

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نظارت بر بازار شب عید با اولویت کالاهای اساسی، اظهار کرد: نظارت‌های سازمان صمت بر بازار با همکاری بازرسی‌های اصناف و گشت‌های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی برای کنترل و نظارت بر قیمت‌ها آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین‌ماه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تامین و توزیع اقلام اساسی و پرمصرف مانند مرغ، برنج، میوه، نان، روغن، گوشت و شکر باید به خوبی انجام شود تا نظارت، امری تکمیل‌کننده باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص نحوه توزیع میوه در بازار شب عید نیز تصریح کرد: واردات میوه انجام شده است و میوه‌های واردشده در روزهای آینده برای شب عید در سطح شهرها توزیع خواهند شد.

جباری درخصوص نگرانی مردم از افزایش قیمت‌ها و گرانی افزود: هر واحد صنفی، درصد سود مشخصی دارد و اگر بالاتر از میزان مشخص‌شده از مردم وجه دریافت کنند، با واحد صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه قیمت اقلامی مانند میوه و گوشت بالا است و در این شرایط که گرانی وجود دارد، ما با گرانفروشی برخورد می‌کنیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به بازرسی از ۱۹ هزار واحد صنفی تاکنون در آستانه بازار شب عید گفت: در این مدت حدود ۹۱۰ واحد صنفی متخلف شناسایی شده‌اند که پرونده‌های آن‌ها به اداره‌کل تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

 انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99122518730
  • خبرنگار :