مدیرکل بنیاد شهید اردبیل:

ادبیات انقلاب با ایثار و شهادت عجین شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ادبیات انقلاب اسلامی در این 42 سال با فرهنگ ایثار، شهادت و جانفشانی عجین شده و راه نجات ملت ما تمسک به این فرهنگ غنی است.


شاهی در مراسم گرامیداشت روز ملی شهدا در اردبیل اظهار کرد: ما امروز در حساس‌ترین مقطع دفاع از کیان و حیثیت نظام اسلامی قرار داریم و کوچکترین غفلت و کوتاهی از آرمان شهدا و ایثارگران می‌تواند کشور ما را با هجمه‌ها و تهدیدهای بیشمار روبه‌رو کند.
وی تصریح کرد: امام راحل با آینده‌نگری بی‌نظیر نسبت به تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام کرد و امروز تضمین بقای انقلاب در سایه توسل و تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهدا راه عزتمندانه را برای ما ترسیم کردند تا بدون عدول از این مسیر و آرمانخواهی در دفاع مشروع از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا جمهوری اسلامی ایران بتواند در رسیدن به اهداف مورد نظر موفق عمل کند.


شاهی با گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا افزود: به دلیل تقارن این روز با یوم جمعه و تعطیلات پیش رو،‌ مراسم گرامیداشت این روز در اردبیل برگزار و ما سعی کردیم تا از خانواده‌های ایثارگران و شهدا تجلیل و تکریم کنیم.
وی به برگزاری 72 عنوان برنامه در گرامیداشت این ایام ارزشمند اشاره کرد و ادامه داد: استان اردبیل به وجود سه هزار و 400 شهید، 9 هزار و 965 جانباز و 700 آزاده سرفراز افتخار می‌کرده و به خود می‌بالد.


شاهی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما نیز به عنوان خادمان این جامعه ایثارگر تلاش کردیم تا در گرامیداشت این ایام برنامه‌های متنوعی را برگزار کنیم که از جمله آن می‌توان به غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عیادت از جانبازان و صدها برنامه فرهنگی،‌ ورزشی و هنری اشاره کرد.
وی اضافه کرد: ما باید در مسیر دفاع از راه و نیت شهدا بیش از گذشته مجاهدت‌هایمان را به نمایش بگذاریم تا همه دنیا بدانند که شهدا و ایثارگران ما ارزشمندترین ذخایر انقلاب و نظام هستند.


انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99122116133
  • خبرنگار :