به گزارش ایسنا، بنابراعلام چاپ آرمانی، دامنه چاپ کاتالوگ دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست و همانطور که جهان به آرامی در حال بهبود است، نحوه تجارت ما دیگر هرگز مانند گذشته نخواهد بود. COVID-۱۹ پویایی نحوه تجارت ما نه تنها در صنعت چاپ دیجیتال بلکه به طور کلی برای همه مشاغل را تغییر داده است.
تغییر تمرکز به عملیات آنلاین
با محدودیت های ناگهانی قفل شدن، صنعت چاپ دیجیتال مجبور شد ناگهان تمرکز خود را معاملات آنلاین قرار دهد و راه حل های جدید چاپ را توسعه دهد. ماه ها فروشگاه های فیزیکی تعطیل شدند و تنها راه دسترسی به مشتریان آنلاین است.
علی رغم اینکه مشتریان نمی توانند برای جلسات و بحث در مورد نیاز چاپ خود به فروشگاه ها و دفاتر فیزیکی مراجعه کنند، فروشگاه های چاپ دیجیتال می توانند مشتریان را در خود جای دهند.
اکنون این کار از طریق جلسات مجازی با استفاده از Zoom ، Skype و سیستم عامل های مختلف دیگر انجام می شود و با تغییر تمرکز آنلاین ، مشتریان بیشتری می توانند بدون توجه به موقعیت مکانی به مشاغل دسترسی پیدا کنند.
کار از خانه و انتقال به سیستم های مبتنی بر ابر
کار در خانه برای اکثر کارمندان به یک قاعده تبدیل شده است که در ابتدا یک چالش بود، خصوصاً وقتی که می خواهیم به پرونده های مشتری و سایر نرم افزارها دسترسی پیدا کنیم.
به همین دلیل، شرکت ها به سیستم های Cloud-based یا Cloud-based منتقل شده اند تا کارمندان و مدیران بتوانند از راه دور، در هر زمان و هر مکان، به پرونده ها و داده های شرکت دسترسی پیدا کنند. صنعت چاپ دیجیتال علی رغم نیاز به سرمایه گذاری در سیستم های جدید و سازگاری با شرایط جدید، در این اوضاع آشفته سر خود را روی آب نگه داشته است.
مشکلات ذهنی پرسنل
اثرات COVID-مانند انسداد در جامعه، محدودیت های سفر، خطرات بهداشتی، چالش های جدید کاری و بسیاری از مسائل دیگر باعث فرسودگی کارگران، اضطراب، افسردگی و سایر مشکلات بهداشت روانی شده است. کار در خانه به آسانی که به نظر می رسد آسان و راحت نیست. بیشتر اوقات روز در خانه بودن و کار کردن در کنار مراقبت از خانواده و بسیار دشوار است.
سرمایه گذاری در فناوری
بحران COVID-باعث شد جهانیان به اهمیت it پی برده که فناوری تا چه اندازه مهم و مفید است. قابل درک است، زیرا ماه ها تنها راه برقراری ارتباط با دوستان و عزیزانمان فناوری است. و تنها راهی که می توانیم به تجارت خود ادامه دهیم فناوری است.
صنعت چاپ دیجیتال در حال حاضر در خط مقدم استفاده از فناوری مدرن در تجارت است. همه گیر COVID-فقط باعث شده تا شرکتها حتی بیشتر تمرکز خود را برای استفاده از جدیدترین نوآوریها در فناوری چاپ بگذارند تا عملیات هوشمندتر و سریعتر انجام شود.
هر چه بیشتر شرکت ها دیجیتالی می شوند
به دلیل محدودیت های حرکتی و بهداشتی، شرکت های بیشتری به سمت چاپ دیجیتال رفته اند. چاپ دیجیتال کاربردهای زیادی دارد که اکنون تقریباً تمام نیازهای چاپی شما به صورت دیجیتالی تأمین می شود. این به معنای مشتری های بیشتر برای شرکت های چاپ دیجیتال است. به نظر می رسد صنعت چاپ دیجیتال از سقوط دامنه چاپ سنتی بهره می برد.
با تقاضای بیشتر برای چاپ دیجیتال، شرکت های بیشتری حضور آنلاین و عملیات چاپ دیجیتال خود را گسترش می دهند تا مشتریان بیشتری را در خود جای دهند.
صنعت چاپ دیجیتال با تغییرات ایجاد شده توسط COVID-سازگاری خوبی دارد و بحران را به فرصتی برای خدمات بیشتر به مشتریان و اشتغال مداوم کارگران با توسعه روش های جدید چاپ ، تبدیل می کند.
قاعده جدید
صنعت چاپ دیجیتال ثابت کرده که نوآورانه و مقاوم است. تردیدی نیست که با انتقال به حالت عادی جدید، فقط قویتر خواهد شد. با انجام بیشتر معاملات تجاری به صورت آنلاین، این صنعت مجبور است به مشتریان بیشتری برسد و هدر رفتن کاغذ را کاهش دهد.
همه گیر COVID-باعث شده است بازیکنان باهوش تر با محصولات بهبودیافته و خدمات بهتر به مشتری، زنده بمانند و از آن قدرت بیشتری بگیرند. شرکت ها صنعت خود را بهبود بخشیده و در درک بهتر مشتریان خود کار کرده اند تا بتوانند خدمات چاپ با کیفیت بالا ارائه دهند.
نرخ این روند برای حوزه چاپ دیجیتال پیش می رود، به راحتی می توان گفت که آینده به نظر خوب می رسد. تا زمانی که به سازگاری با زمان های تغییر، نوآوری، مطالعه رفتار مشتری و ادامه یادگیری ادامه دهید، هر بحرانی که مواجه می شوید می تواند به فرصتی برای رشد و موفقیت تبدیل شود.
انتهای رپرتاژ آگهی