کارگزاری بورس ایساتیس پویا؛ حامی تیم فوتبال در لیگ برتر

با توجه به اهمیت فوتبال در ایجاد نشاط در جامعه، کارگزاری بورس ایساتیس پویا در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری و حمایت مالی از باشگاه ورزشی صنعت نفت آبادان نمود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اسپانسری و حمایت این کارگزاری از این باشگاه  با بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ همگام خواهد شد.

با توجه به اقبال عموم مردم در سال جاری به بازار سرمایه و از طرفی نوسانات چشمگیر بازدهی این بازار، شرکت کارگزاری بورس ایساتیس پویا در مسیر ایجاد نشاط و اعتلای روحیه فعالان بازار سرمایه و سرمایه گذاران، اقدام به حمایت از تیم صنعت نفت آبادان بعنوان یکی از تیم های مطرح در لیگ برتر نموده است.

همزمان با این رویداد ورزشی، شعبه منطقه آزاد اروند کارگزاری ایساتیس پویا به عنوان یکی از شعب برتر این کارگزاری در فضایی بسیار حرفه ای به منظور ارائه تمامی خدمات بازار سرمایه شامل احراز هویت و ثبت نام غیرحضوری، خرید و فروش سهام، معاملات بورس کالا و انرژی، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایساتیس پویا، سبدگردانی اختصاصی (با همکاری شرکت سبدگردان ایساتیس پویا ) و برگزاری دوره‌های آموزشی و غیره، افتتاح و آماده پاسخگویی به تمامی هموطنان به خصوص مردم گرانقدر جنوب کشور می‌باشد.

این شرکت کارگزاری برتر بازار سرمایه، ظرفیت های خوبی برای هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان در راستای ارتقای فرهنگ سهامداری ایجاد نموده است که کلیه هواداران می توانند از این امکان هم بصورت حضوری با مراجعه به شعبه اروندکنار این کارگزاری و هم بصورت غیرحضوری با مراجعه به لینک ثبت نام به آدرس ذیل بهره مند گردند:

https://register.ipb.ir/register/m/isatis34118m

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99121611917
  • خبرنگار : 30054