تولید ظروف پخت و پز بدون نیاز به روغن

نالینو؛ نماد اصالت ایرانی مفتخر است که نخستین برند تولید کننده ظروف چدن اصل با استاندارد مرتبط با تولید ظروف آشپزخانه در ایران شناخته شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گروه نالینو، یک شرکت ایرانی فعال در حوزه ی تولید ظروف پخت و پز، محصولاتی  را تحت عنوان Nalino Cast Iron اختراع و تولید کرده که از چدن خالص تهیه شده و با یک پوشش بیرونی نچسب، نیاز به روغن را در طبخ مواد غذایی کاملا از بین برده و در نتیجه امکان صرفه جویی قابل توجهی را در تهیه و مصرف روغن فراهم نموده است.

مهم ترین نکته ای که سازندگان نالینو در تهیه این ظروف لحاظ کرده اند این است که علاوه بر این که هیچ نیازی به مصرف روغن در تهیه و طبخ غذا وجود ندارد، این اطمینان خاطر نیز به مصرف کننده داده می شود که مواد غذایی به شکلی کاملا مطلوب مراحل پخت را طی کرده و به هیچ عنوان به ظرف نمی چسبند.

از سوی دیگر به لحاظ استفاده از چدن در تهیه  ظروف نالینو، یون های چدن به مواد غذایی منتقل شده و به ارتقاء سلامت مصرف کنندگان نیز کمک شایانی خواهد نمود.

این ظروف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به لحاظ رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا موفق به کسب نشان استاندارد و بهداشت  و تاییدیه های بین المللی نیز شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99120906477
  • خبرنگار : 30054