دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با جمعی از ایثارگران

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شهرهای مانه و سملقان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفعلی شکری در سفر به شهر آشخانه با خانواده معظم شهید محمد علی نامور شهید بیک محمد ناصری و شهید علی اصغر زعفرانیه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران در این دیدارها گفت: زندگی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرشار از فداکاری، گذشت و ایثار است و زبان از بیان عظمت ایثار این عزیزان قاصر است. 

حجت‌الاسلام‌ شکری ادامه داد: باید خانواده‌های دارای مشکل شناسایی شود و بسته‌های حمایتی ویژه به آنان تعلق بگیرد.
وی در ادامه خطاب به مسئول کانون شاهد مانه و سملقان گفت : باید خانواده‌های حمایت های خارج از بنیاد را هم داشته باشند ، سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های شاهد و ایثارگر و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با بنیاد هماهنگ شوند تا جهت حل مشکلات ایثارگران از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند .
 
سید عابس حسنی مسئول کانون شاهد مانه و سملقان نیز در این دیدارها گفت: وقتی نواده‌های شهدا را می‌بینیم و در کلام و رفتار آنان دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم خوشبختانه نسل‌های سوم ایثارگران هم ادامه‌دهنده راه شهدا و ایثارگران هستند. امروز شاهد موفقیت فرزندان ایثارگران هستیم که موضوعی تحسین‌برانگیز است. خانواده‌های معظم شهدا،جانبازان و آزادگان با سختی‌های بسیاری که متحمل شده‌اند فرزندانی را در سنگر علم و دانش برای اسلام تربیت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه با هیچ چیزی در جهان نمی‌توان فداکاری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران را جبران کرد، افزود: همه ما محتاج دعای این عزیزان هستیم و قطعاً دعای والدین شهید دعایی ویژه خواهد بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99120604344
  • خبرنگار :

برچسب‌ها