رئیس هیئت فوتبال اردبیل خبرداد؛

حضور 28 تیم فوتبال اردبیل در لیگ‌های فوتبال کشور

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: 28 تیم از استان اردبیل در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال کشور حضوری قدرتمندانه دارند.

صمد نوتاش در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال لیگ کشوری در مشگین‌شهر اظهار کرد: 14 تیم در مسابقات فوتسال لیگ کشوری که در مشگین‌شهر برگزار خواهد شد، حضور داشته و با هم رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این مسابقات از چهار تا 11 اسفندماه به میزبانی مشگین‌شهر و اردبیل برگزار خواهد شد که سه تیم از استان اردبیل در این مسابقات حاضر خواهند شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا میزبانی شایسته برای این مسابقات باشیم تا امکان رقابت تیم‌ها به ویژه سه تیم حاضر استان اردبیل در این مسابقات به وجود آمده و درخشش تیم‌های فوتسال را به نظاره بنشینیم.

نوتاش افزود: در حال حاضر 28 تیم از استان اردبیل در لیگ‌های کشوری حضور دارند و در ترنومنت‌های مختلف رقابت تنگاتنگی را با رقبا برای کسب موفقیت انجام می‌دهند.

وی توجه به تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری را در کنار حمایت و پشتیبانی‌های مادی و معنوی یادآور شد و خاطر نشان کرد:‌ از رؤسای شهرستان‌ها و همچنین مدیران و فرمانداران مناطق مختلف استان قدردانی می‌کنیم که زمینه مساعدی را برای برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف سنی فراهم کردند.

نوتاش در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند به دلیل شرایط کرونا برنامه‌ریزی ما امسال با تأخیر و تعلل انجام شده اما تلاش می‌کنیم تا در سال آینده بخش عظیمی از فعالیت‌ها را که بر زمین مانده،‌ به سرانجام رسانده و به نوعی فوتبال اردبیل را به مرحله توانمندی و قابلیت بی‌نظیر برسانیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل به برگزاری فستیوال‌های مدارس فوتبال در گروه‌های پایه در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می‌شود تا در قالب مدارس فوتبال پایه استان بتوانیم استعدادیابی را به عنوان اولویت انجام داده و ورزش پرمخاطب فوتبال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99120604252
  • خبرنگار :