رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد

لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان بر خودداری از سفرهای غیر ضروری به استان تاکید کرد. 

علیرضا قدمی گفت: بارش برف و کولاک در استان مازندران که از روز گذشته به تدریج از سمت غرب استان آغاز شده موجب لغزنده شدن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان شده است.

وی افزود: در حال حاضر تردد در محور کندوان به علت بارش برف، از تونل به سمت کرج فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و برای تردد در محور هراز نیز به علت بارش برف همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

رئیس پلیس راه استان  مازندران با اشاره به این که در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی و روان است، بر همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی تاکید کرد.

قدمی با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان و همچنین احتمال سقوط سنگ و ریزش کوه از رانندگان خواست: از سفرهای غیر ضروری به استان مازندران خودداری کنند.

قدمی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، هشدار داد: مسافران ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس و نیروهای امدادی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99113022729
  • خبرنگار :