برگزاری اولین فستیوال سینمایی-دانشجویی مجازی در دانشگاه دامغان

اولین فستیوال سینمایی-دانشجویی به صورت مجازی در دانشکدهٔ هنر دانشگاه دامغان برگزار شد.

محمدجواد باقری دبیر این فستیوال هنری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره امروز ۱۷بهمن ماه با حضور لطیفی کارگردان برجسته سینمای ایران و شماری از مسوولان و هنرمندان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره به همت انجمن علمی تلویزیون و هنرهای دیجیتال و دانشکده هنر دانشگاه دامغان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: اولین فستیوال سینمایی-دانشجویی به میزبانی دانشکدهٔ هنر دانشگاه دامغان و به همت انجمن علمی تلویزیون و هنرهای دیجیتال در دوران تعطیلی دانشگاه‌ها به صورت مجموعه کارگاه‌های آنلاین در پلتفرم‌های آموزشی و با حضور عوامل حرفه‌ای سینما برگزار شد.

باقری هدف از برگزاری این فستیوال را ارتقای هنری دانشگاهیان از طریق ارتباط بی‌واسطهٔ دانشجویان با عوامل حرفه‌ای سینما برشمرد و تصریح کرد: این فستیوال به صورت رایگان از ۱۱ تا  ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود

وی با اشاره به برنامه های اختتامیه این فستیوال دانشجویی گفت: در برنامه‌ای که برای اختتامیه این فستیوال تدارک دیده شده، دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت و حضور در آن ایده‌های فیلم‌نامه خود را به دبیرخانه فستیوال ارائه دهند.

 این فعال دانشجویی افزود: ایده‌های برتر تا مرحله نگارش فیلمنامه و دکوپاژ از طرف استادان سینما حمایت می‌شوند و شرکت تهیه و تولید دانشجویی بی‌پیکچرز به اجرای آنها کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا در ارتباط با برنامه های آموزشی و جنبی این جشنواره اظهار کرد: در طول این جشنواره ۱۲ کارگاه آموزشی با حضور اساتید سینما برگزار که با استقبال دانشجویان علاقهدمند همراه بود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۱:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99111712430
  • خبرنگار :