آگوئرو به بازی حساس با لیورپول هم نمی رسد

سرمربی منچسترسیتی تایید کرد سرخیو آگوئرو به دلیل مصدومیت نمی تواند در دیدار برابر لیورپول به میدان برود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، دو تیم لیورپول و منچسترسیتی هفته بعد در دیداری حساس در لیگ برتر برابر هم به میدان خواهند رفت. دیداری که از اهمیت بالایی برای دو تیم برخوردار است و لیورپول برای کم کردن اختلاف خود با صدر، محکوم به پیروزی در این بازی است.

مهاجم آرژانتینی از زمان پیروزی مقابل چلسی در تاریخ ۳ ژانویه در ترکیب این تیم حضور پیدا نکرده است ، او در ادامه به ویروس کرونا مبتلا شد و مدتی را در قرنطینه ماند. 

سرخیو آگوئرو پیش از بازی تیمش مقابل برنلی در روز چهارشنبه ، تمرینات کامل این هفته خود را از سر گرفته است ، گواردیولا گفت که آگوئرو برای بازیابی آمادگی جسمانی کامل به چند هفته زمان نیاز دارد و بنابراین سفر به آنفیلد را از دست خواهد داد.

گواردیولا گفت: او هنوز در زمین تمرین نمی کند. او دیروز کمی شروع به حرکت کرد اما برای بازگشت چند هفته زمان لازم دارد. او دوباره سالم است و این مهمترین موضوع است. به عنوان بهترین گلزن، بازگرداندن او برای ما مهم است.  

امثال فصلی ناامیدکننده برای آگوئرو بوده است که با چندین مصدومیت و مشکلات خارج از زمین دست به گریبان بوده و فقط دو بازی در لیگ برتر آغاز کرده است.

با این وجود سیتی توانسته است بدون او کنار بیاید و در راس لیگ برتر و سه امتیاز بالاتر از نزدیکترین رقیب منچستریونایتد قرار دارد که یک بازی بیشتر انجام داده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99111511368
  • خبرنگار : 71460