مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اعلام کرد

جمع آوری ۶۴ میلیارد ریال صدقه در آذربایجان غربی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: مردم استان در سال جاری ۶۴ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.

عزیز سهندی در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال جاری مردم استان ۶۴ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد را نشان می دهد. 
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۲هزار صندوق صدقه شامل سیار و خانگی در استان در بین مردم توزیع شده است. 
سهندی درخصوص موارد مصرف صدقات جمع آوری شده در استان نیز یاد آور شد: تهیه اقلام مورد نیاز مددجویان و معیشت مددجویان، کمک هزینه به مددجویان، مباحث آموزشی و درمانی مددجویان ، امور فرهنگی و تهیه جهیزیه از جمله موارد مصرف صدقه جمع آوری شده است. 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی درخصوص مزایا ی پرداخت صدقه از طریق روش های نوین نیز یاد آور شد: یکی از موارد پرداخت صدقه از طریق روش های نوین است که دارای مزایای مختلف ازجمله کاهش هزینه های نگهداری، تسریع در دریافت وهزینه کرد کمک های مردمی و بهره مندی زودتر نیازمندان و مددجویان از کمک ها و پیشگیری از آسیب های همچون سرقت و تسهیل در پرداخت صدقات از طرق گوشی است.
سهندی ادامه داد: راه اندازی پوزهای اندرویدی در راستای تخلیه الکترونیکی صدقات، پرداخت صدقات از طریق کد دستوری * ۸۸۷۷*۲#، پرداخت صدقات از طریق شماره گیری ۰۹۶۸۸۷،  پرداخت از طریق دستگاه های ATMو سامانه نیکوکاری امداد از جمله راه های پرداخت صدقات به شیوه نوین است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99111410036
  • خبرنگار :

برچسب‌ها