رییس هیات بوکس خراسان رضوی:

تیمی کاملا بومی را راهی لیگ برتر می‌کنیم

رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: در نظر داریم ورزشکاران خراسانی در مسابقات کشوری کسب تجربه کنند تا بتوانیم اعتماد به نفس ورزشکاران خراسانی را جهت حضور در عرصه‌های مختلف ارتقا دهیم.

امیرحسین اخوان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حضور خراسان رضوی در لیگ برتر بوکس کشور اظهار کرد: لیگ برتر بوکس اسفند ماه با حضور ۸ تیم از سراسر کشور از جمله تیم خراسان رضوی به صورت متمرکز در شهر اراک برگزار خواهدشد. تمام تلاش خود را جهت حضور در این مسابقات انجام دادیم و با چندین حامی مالی نیز صحبت‌هایی داشتیم که اعلام آمادگی کرده‌اند.  

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت فنی خراسان رضوی می‌خواهیم یک تیم کاملا بومی راهی لیگ برتر کنیم. خراسان رضوی پتانسیل بالایی در حوزه قهرمانی دارد که نمونه آن حضور جواد زاده‌تراب، مهدی غلامیان، محمد شوریان و علی حبیبی‌نژاد در اردوی‌های پیشین آماده‌سازی تیم ملی بوکس بود و خوشبختانه هر چهار ورزشکار خراسانی رضایت نسبی کادرفنی را هم حاصل کرده‌اند. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پس از اردوی مشترک تیم ملی با سوریه، حداقل دو نفر از ورزشکاران خراسانی مجددا به اردوی تیم ملی راه یابند.

رییس هیات بوکس خراسان رضوی ادامه داد: در تیم خراسان رضوی هشت ورزشکار حضور دارند و حضور زاده‌تراب، غلامیان، شوریان و حبیبی‌نژاد در تیم استان قطعی شده است. سایر نفرات تیم با تشخیص کمیته فنی هیات بوکس خراسان رضوی تا ماه آینده انتخاب خواهندشد.

اخوان با اشاره به هدف از حضور در لیگ برتر کشور خاطرنشان کرد: در وهله نخست در نظر داریم ورزشکاران خراسانی در مسابقات کشوری کسب تجربه کنند تا بتوانیم اعتماد به نفس ورزشکاران خراسانی را جهت حضور در عرصه‌های مختلف ارتقا دهیم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا جایگاه خراسان رضوی را بازگردانیم. تیم‌های حاضر در لیگ برتر، جزو تیم‌های برتر کشور محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی خراسان رضوی به مناسبت گرامی داشت دهه فجر در شهرستان تربت‌حیدریه برگزار خواهد شد. مطابق آخرین بازدیدی که از امکانات هیات بوکس تربت‌حیدریه داشتیم، مجوز برگزاری مسابقات استانی بوکس را از سوی هیات استان و ستاد کرونای تربت‌حیدریه دریافت کرده‌اند.  

رییس هیات بوکس خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ هیات بوکس در خراسان رضوی داریم که امکان دارد به دلیل تازه تاسیس بودن برخی از هیات‌های شهرستانی حدود ۱۰ شهرستان در مسابقات حضور داشته باشند. مسابقات قهرمانی استان هر ساله برگزار می‌شود و نفرات برتر به اردوی آمادگی بوکس خراسان رضوی در رده بزرگسالان دعوت می شوند تا بتوانند در مسابقات کشوری حضور یابند. برای تیم لیگ برتری استان، تمام ورزشکاران در مسابقات استانی رصد خواهند شد.

اخوان افزود: میزبانی نشست‌های ماهیانه روسای هیات‌های بوکس را هم به شهرستان‌ها واگذار کرده‌ایم تا بتوانیم این رشته ورزشی را در شهرستان‌های خراسان رضوی توسعه دهیم. جلسه روسای هیات‌های شهرستانی در ماه جاری در شهرستان تربت‌حیدریه برگزار شد و در دو ماه‌ آینده در شهرستان‌های کاشمر و سرخس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99111410024
  • خبرنگار : 50093

برچسب‌ها