اکران فیلم‌های بخش سودای سیمرغ سی‌ونهمین جشنواره فجر در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از اکران فیلم‌های بخش سودای سیمرغ سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در دو سینمای مهتاب و بهمن قزوین خبر داد.

محمدحسین اسماعیلی گفت: امسال ۱۶ فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند که با پیگیری‌های صورت گرفته برای اولین بار در دو سینمای قزوین، سینما مهتاب و سینما بهمن قزوین اکران خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: این فیلم‌ها از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در این ۲ سینما و هر فیلم در ۳ سئانس (۱۴:۳۰/ ۱۶:۳۰/ ۱۸:۳۰) اکران می‌شود و فروش بلیت هم به صورت روزانه و اینترنتی است.

وی افزود: قیمت بلیت‌ها از ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان است و در این دوره بلیت فروشی از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت در آدرس‌های اینترنتی https://www.irantic.com ،https://cinematicket.org و https://www.gisheh۷.ir انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: به دلیل شرایط کرونایی ظرفیت پذیرش مخاطب در سینما فقط ۳۰ درصد ظرفیت کل است و مخاطبان باید حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره با هماهنگی ستاد کرونا و وزارت بهداشت فقط در شهرهای آبی و زرد و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و فاصله بین دو سانس نیم ساعت است و در این زمان سالن‌ها ضدعفونی و تهویه هوا در آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99111208822
  • خبرنگار :