پلیس باید به فناوری های نوین تجهیز شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معتقد است که پلیس برای خدمات دهی مطلوب تر به مردم باید به فناوری های نوین تجهیز شود.

فاطمه منصوری در دیدار با سردار حسنی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: هوشمندسازی فعالیت ها و استفاده ار فناوری‌های نوین در خدمات‌رسانی به آحاد مردم امری ضروری است.

 وی بر ضرورت حمایت ویژه از نیروی انسانی شاغل در نیروی انتظامی استان سمنان تاکید و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای خدمات دهی مطلوب تر به جامعه به فناوری های روز نیاز دارد.
منصوری تصریح کرد: هوشمندسازی فعالیت ها در نیروی انتظامی رویکردی مهم و ضروری است که باید مسئولان مربوط به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان به ضرورت رویکرد علمی و تحقیقاتی به حوزه کاری پلیس و ماموریت های آن تاکید و اظهار کرد: بانک اطلاعات پژوهش های انجام شده در نیروی انتظامی در شورای پژوهش استان سمنان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و از ظرفیت پژوهشکده نیروی انتظامی برای بهره گیری در مسائل اجتماعی و فرهنگی استان استفاده خواهد شد.
منصوری به اهمیت نیروی انسانی و توجه به آن پرداخت و تصریح کرد: حمایت از نیروی انسانی در نیروی انتظامی باید به طور ویژه در دستور کار باشد و استانداری سمنان در بخش های مختلف برای تامین امنیت و سلامت اجتماعی در جامعه همواره در کنار نیروی انتظامی بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان همچنین با بیان اینکه حمایت همه جانبه از کارکنان بازنشسته استانداری سمنان فارغ از الزام قانونی با توجه به مسئولیت اجتماعی و تعهد اخلاقی وظیفه مسئولان است،افزود: همواره معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان حمایت همه جانبه از کارکنان بازنشسته استانداری را وظیفه خود دانسته و در حد توان برای گره گشایی از مشکلات این عزیزان فرهیخته در تلاش است.
وی خاطرنشان کرد: کرونا و مشکلات مالی بخش قابل توجهی از برنامه‌ریزی های استانداری برای خدمات‌رسانی مطلوب تر با هدف افزایش رفاه کارکنان بازنشسته این‌ مجموعه را به حالت تعلیق در آورد اما در تلاش هستیم برای ماه های آینده با نزولی شدن شیوع این ویروس تا حد مقدور برخی از برنامه ها احیا و اجرا شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان افزود: مجمع کانون بازنشستگان استانداری سمنان به شکل مطلوبی برگزار شود و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در برگزاری این مجمع نظارت خواهد داشت.
وی افزود: بازنشستگان استانداری سمنان برای انتخاب گروه جدید مجمع در انتخابات پیش رو حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۰۰:۳۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99102316990
  • خبرنگار :