رئیس بنیاد نخبگان استان عنوان کرد

نقش طرح شهید احمدی‌روشن در حل مشکلات خوزستان

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه طرح شهید احمدی روشن به مدت ۵ سال است که توسط بنیاد ملی نخبگان اجرا می شود، گفت: در این راستا سال گذشته ۱۰۰ طرح منعقد شد و امسال نیز از نظر تعداد طرح ها، دومین استان در اجرای طرح شهید احمدی‌روشن هستیم.

علی‌حسین صابری امروز (۲۲ دی) در جلسه جمع بندی سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح شهید احمدی روشن به مدت ۵ سال است که توسط بنیاد ملی نخبگان اجرا می شود. هدف از این طرح ورود دانشگاهیان به مسائل و مشکلات جامعه، صنعت و دستگاه های اجرایی است. تاکنون در ۵ دوره، اجرا شده و موفق بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این راستا ۱۰۰ قرارداد در سال گذشته منعقد شد و خوشبختانه در دوره چهارم و پنجم طرح شهید احمدی روشن، تعداد طرح های قابل توجهی در جهت حل مشکلات اجرا شد.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان در پایان گفت: امسال از نظر تعداد طرح‌ها، دومین استان در اجرای طرح شهید احمدی روشن هستیم و امیدواریم این طرح بستری برای ورود تیم های متخصص به مشکلات جامعه شود. این تیم ها بسیار قوی هستند چون متشکل از اساتید قوی و دانشجویان نخبه است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99102216968
  • خبرنگار : 50300