پورابراهیمی در پی نشست با وزیر ارتباطات خبر داد:

11 دکل مخابراتی در شهرستان های کرمان و راور عملیاتی می شوند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: بر اساس توافقات انجام شده در جلسه با وزیر ارتباطات، مقرر شد موضوع راه اندازی 11 دکل مخابراتی در بازه زمانی دو ماه آینده در شهرستان های کرمان و راور عملیاتی شود.

به گزارش ایسنا، سئوال دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از وضعیت نامناسب سیستم ارتباطی و تلفن ثابت و همراه در حوزه شهرستان های کرمان و راور در دستور کار کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و پیرو این سئوال، نشست مشترکی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر پورابراهیمی و مدیران کل ارتباطات فناوری اطلاعات و مدیرکل مخابرات استان کرمان معاونان پارلمانی و تخصصی وزیر و با هدف بررسی آخرین وضعیت ارتباطات در کرمان و راور برگزار شد.

دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" در این نشست  ضمن اعتراض به وضعیت نامناسب ارتباطات در شهرستان های کرمان و راور با توجه به شیوع کرونا و عدم استفاده دانش آموزان، معلمان و سیستم های آموزشی از این ظرفیت گفت: نارسایی در ارتباطات برخی مناطق و شهرهای کرمان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

وی افزود: نارسایی و ضعف های سیستم ارتباطی در شهرستان های کرمان و راور با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس مهلک کرونا چرا علی رغم برگزاری نشست های فراوان مورد اصلاح قرار نمی گیرد؟

پورابراهیمی تصریح کرد: علی رغم توافقات انجام شده طی سال های گذشته با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه وضعیت نامناسب سیستم ارتباطی در کرمان و راور، متاسفانه با وجود انجام اقدامات و پیشرفت ها در این زمینه اما توافق و تعهدات مربوط به وزارت ارتباطات به صورت کامل در این دو شهرستان اجرایی نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه بخش عمده ای از تعهدات در کرمان و راور عملیاتی نشده، بیان کرد: مشکلات ارتباطی و مخابراتی در شهرک الله آباد کرمان به قوت خود باقی است و حوزه تلفن ثابت و آنتن دهی تلفن همراه در شهرهای راین، راور، گلباف، ماهان و اختیارآباد علی رغم تعهدات انجام شده با مشکل مواجه است.

وی بیان کرد: حدود 20 تا 25 درصد مراکز آموزشی کرمان در مناطق روستایی و حاشیه شهر و بخش های مختلف شهرستان کرمان و راور قرار دارند و از ظرفیت سیستم ارتباطی برای فضای آموزش مجازی محروم هستند لذا در این خصوص گلایه جدی ما از وزارت ارتباطات به قوت خود باقی است.

پورابراهیمی گفت: بر اساس توافقات انجام شده مقرر شد موضوع راه اندازی 11 دکل مخابراتی در بازه زمانی دو ماه آینده عملیاتی و موضوع تلفن ثابت در شهرستان راور، شهرهای ماهان، راین و اختیارآباد ظرف بازه سه ماه اجرایی شود و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99102216673
  • خبرنگار : 50187