برگزاری نشست «کارآفرینی و فرصت‌های ویژه شغلی»

اتحادیه انجمن‌های علوم کشاورزی و انجمن ایمنی زیستی با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی بیوتکنولوژی و ژنتیک، سلسله جلسات مجازی تخصصی با موضوع کارآفرینی و فرصت‌های ویژه شغلی را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این جلسات دکتر سیروس زینلی ـ مدیر شبکه پزشکی و مولکولی ایران با موضوع «فرصت‌های ویژه شغلی و رویکردهای کارآفرینی موجود در حوزه بیوتکنولوژی» صحبت می‌کند.

دکتر عباس کبریایی ـ استاد داروسازی دانشگاه تهران درباره «تجاری‌سازی ایده و فرصت‌های ویژه کارآفرینی در زمینه علوم دارویی» مطالبی را ارائه خواهد کرد و صادق شجاعی ـ دانشجوی دکتری بیوتکنولوژی «چشم‌اندازها و بازار جهانی تکنیک انقلابی کریسپر» را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین دکتر رامین فاضل ـ از کارآفرینان در برتر در حوزه‌های زیست‌شناسی و پزشکی مولکولی نیز از دیگر مهمانان این جلسات است.

جلسه نخست این دوره ۲۲ دی ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نرم‌افزار ادوبی کانکت و با پیوند http://meeting-۲.yazd.ac.ir/seminar۱/ در آن شرکت کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام انجمن علمی بیوتکنولوژی دانشگاه یزد به نشانی https://instagram.com/yazd.biotech۹۶?igshid=۱ew۳mscapxpl۵ مراجعه کنند.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 99102115408
  • خبرنگار :