بادامکی: سازمان لیگ منافع تمام تیم‌ها را در نظر بگیرد

مدیر تیم شهرخودرو گفت: بی‌نظمی و بازی‌های معوقه تیم‌ها در لیگ برتر، در آینده در شرایط جدول تاثیرگذار خواهدبود.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط شهرخودرو پیش از دیدار با تراکتور در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: تراکتور کادرفنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. همیشه برای کسب سه امتیاز به زمین رفته‌ایم و در این بازی‌ هم به دنبال برد هستیم. تیم در شرایط خوبی قرار دارد اما صادق صادقی را به دلیل اخراج در بازی گذشته در اختیار نداریم. خوشبختانه بازیکن مصدومی برای این دیدار نداریم.  

وی افزود: شهرخودرو تغییرات زیادی داشته و زمان می‌برد تا مربیان، دستورات خود را به بازیکنان دیکته کنند. با توجه به این که بازیکنان جدیدی اضافه شده‌اند، هماهنگی میان بازیکنان و کادرفنی در شهرخودرو بیش از سایر تیم‌ها زمان برد.

مدیر تیم شهرخودرو خاطرنشان کرد: البته در چند بازی اخیر با بدشانسی هم روبرو شده‌ایم. در دو میزبانی اخیر ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم. بازیکنان باید هوشیارتر باشند تا به راحتی کارت قرمز دریافت نکنند. کادرفنی تیم تمام تلاشش را می‌کند تا بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم. پتانسیل شهرخودرو بیش از این‌هاست و مطمئنم شرایط در بازی‌های آینده خیلی بهتر خواهدشد.

بادامکی عنوان کرد: این تیم در دو فصل گذشته نتایج خوبی کسب کرده و به لیگ قرمانان آسیا راه یافته است. انتظارات بالا است و هواداران توقع دارند تیم محبوبشان همیشه جزو مدعیان لیگ باشد، اما امسال با توجه به شرایطی که داریم، شرایط شهرخودرو متفاوت شده و نسبت به سال‌های گذشته باید همه صبور باشیم.  

وی بیان کرد: جایگاه فعلی قطعا جایگاه واقعی شهرخودرو نیست. بازیکنان باید به خودباوری برسند و اعتماد به نفس داشته باشند تا تمام توانایی‌های خود را در زمین پیاده کنند.

بادامکی در خصوص اضافه شدن امید روانخواه به شهرخودرو و جدایی سامره گفت: امید روانخواه چند روزی است که به تمرینات شهرخودرو اضافه شده است، ضمن اینکه علی سامره هم در تمرینات حضور دارد و از تیم جدا نشده است.  

مدیر تیم شهرخودرو در خصوص بی‌نظمی به وجود آمده در برگزاری مسابقات تصریح کرد: به دلیل شرایط پرسپولیس و بازی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا ناخواسته این اتفاق رخ داده است. شاید تیم ما به لحاظ تقویم زمانی دچار مشکل نشده باشد، اما تیم‌هایی که هم‌امتیاز شهرخودرو هستند بازی کمتری دارند. این بی‌نظمی و بازی‌های معوقه تیم‌ها، در آینده در شرایط جدول تاثیرگذار خواهد بود. با سازمان لیگ همکاری می‌کنیم، اما امیدوارم منافع تمام تیم‌ها را در نظر بگیرند تا تیمی از برنامه‌ریزی جدید سازمان لیگ متضرر نشود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99100906966
  • خبرنگار : 50093