امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه خرمشهر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، بااشاره به آغاز امتحانات پایان‌ترم از ۲۴ دی، گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای پایان نامه خود نیاز به استفاده از آزمایشگاه و کارگاه دارند، می‌توانند در دانشگاه حضور پیدا کنند البته این امکان تنها برای دانشجویان بومی است.

کمال غانمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امتحانات پایان‌ترم دانشگاه از ۲۴ دی ماه آغاز می‌شود و همه امتحانات دانشجویان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت دروس عملی، بیان کرد: درخصوص بخشی از دروس عملی که نیاز بود به صورت عملی ارائه شوند، در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها به صورت شبیه‌سازی برای دانشجویان محتوا تولید و در سامانه بارگذاری می‌شود. با توجه به اینکه اکنون امکان حضور دانشجو وجود ندارد بنابراین بخشی از درس‌های عملی اینگونه برگزار می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای پایان نامه خود نیاز به استفاده از آزمایشگاه و کارگاه دارند، می‌توانند در دانشگاه حضور پیدا کنند البته این امکان تنها برای دانشجویان بومی است؛ زیرا امکان استفاده از خوابگاه وجود ندارد. بنابراین حضور در دانشگاه و استفاده از امکانات آزمایشگاهی تنها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بومی میسر است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ دی ۱۳۹۹ / ۰۲:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99100805355
  • خبرنگار : 50300