رئیس هیئت خبر داد:

اسکواش لرستان جزو ۵ هیأت برتر

در ارزیابی عملکرد ۹ ماهه امسال فدراسیون اسکواش از هیئت‌های استانی؛ لرستان پس از تهران، همدان، کرمان و کرمانشاه در رتبه پنجم قرار گرفت.

منصور داودی‌نژاد که اوایل تابستان امسال در انتخابات هیئت اسکواش لرستان با اعتماد مجمع به عنوان رئیس انتخاب شد، سوم دی ماه اظهار کرد: با کمک خانواده بزرگ اسکواش لرستان در این شش ماه و برنامه‌ریزی مدون اعضای هیئت رئیسه به این‌ مهم دست یافتیم.

وی تصریح کرد: برگزاری مجمع انتخابات هیئت اسکواش لرستان، حضور فعال بازیکنان در مسابقات، برگزاری جشنواره اسکواش در خانه، تفاهم‌نامه با بخش خصوصی و ارتباط و تعامل با رسانه‌ها در کنار برنامه‌های فرهنگی از مهمترین اقدامات هیئت اسکواش لرستان در سال جاری بوده است.

داودی‌نژاد تأکید کرد: اگر همدلی، وحدت و حس مسئولیت‌پذیری و برنامه مدون همه اعضای هیئت نبود صاحب این موفقیت و کسب رتبه پنجم نمی‌شدیم.

وی تصریح کرد: هیئت را از رتبه ۲۹ کشور تحویل گرفته و به همت خانواده بزرگ اسکواش لرستان به رتبه پنجم رساندیم و امیدواریم تا پایان سال در یکی از رتبه‌های اول تا سوم قرار گیریم.

به گزارش ایسنا، هیئت اسکواش لرستان در ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی با ۵۹ امتیاز در رتبه بسیار ضعیف ۲۹ قرار گرفت اما در ۹ ماهه امسال با ۶۹۰ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ دی ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99100302689
  • خبرنگار :