اختتامیه‌ی دهمین جشنواره ادبیات داستانی ایلام ۱۱ دی برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام از ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به دهمین جشنواره ادبیات داستانی خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ۱۱ دی ماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

«علی میرزایی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به این جشنواره پایان یافته است، اظهار کرد: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره  ۱۵ آذر تعیین شد و تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی گفت : رازهای ارغوانی( روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس)، مکتب سلیمانی( شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی)،  جهش تولید، اقتدار و بالندگی شکست تحریم های ظالمانه، الفبای ایثار، مدافعان سلامت، کمک مومنانه، مواسات و همدلی، زخم های شعله ور، افشای جنایتهای ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه، عراق و ...، سبک زندگی اسلامی ایرانی، مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی و ... از محورهای این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام  تصریح کرد: این جشنواره در  دو گروه سنی نویسندگان نوجوان و نویسندگان بزرگسال برگزار شده است و نویسندگان نوجوان حداکثر ۱۷ سال ونویسندگان بزرگسال ۱۷ سال به بالا  مجاز به شرکت در این جشنواره و ارسال اثر بوده اند.

میرزایی  با بیان اینکه جشنواره بر آثار داستانی کوتاه تمرکز  داشته است، یادآور شد: در حال حاضر کار داوری آثار ارسالی با حضور هیئت داوران در حال انجام است و بعد از اعلام نتایج، در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی از برگزدیگان این جشنواره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تقدیر و تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۱ دی ماه سال جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در تلاش است که تعامل با هنرمندان و برگزاری جشنواره های مختلف هنری، زمینه های لازم را برای پرداختن به موضعات ارزشی و انقلابی در بین نسل جوان فراهم کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99100301941
  • خبرنگار :