رئیس دانشگاه پیام نور استان خبر داد:

پذیرش دانشجوی ارشد در ۷رشته در دانشگاه پیام نور ایلام بر اساس سوابق تحصیلی

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام از پذیرش دانشجوی ارشد در این دانشگاه در ۷رشته بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون خبر داد.

دکتر «عباس سهراب زاده» در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد:این رشته‌ها شامل ادبیات فارسی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری در سه گرایش آمایش شهری، محیط زیست شهری و بازآفرینی شهری ، تاریخ با گرایش ایران اسلامی ، شیمی آلی و حقوق خصوصی است و متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت می توانند با مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای در پذیرش دوره کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی  ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

وی گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از روز سه‌شنبه  ۲۵  آذر آغاز می شود و تا روز یکشنبه مورخ ۳۰ این ماه  ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام با بیان اینکه کلاس ها و آزمون های این دوره‌ در این دانشگاه عموما به صورت برخط برگزار خواهد شد، گفت: این دوره‌ها فرصت مناسب تحصیل برای شاغلان، معلمان و تمام علاقمندان است.

سهراب زاده گفت: ثبت نام کنندگان تحصیل خود را از ترم بهمن امسال آغاز خواهند کرد و از وام شهریه ۲۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۲ درصد بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99092620087
  • خبرنگار :