آغاز نمایشگاه هفته پژوهش در خوزستان از ۲۹ آذر / شرکت ۲۲ دستگاه اجرایی

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از برگزاری نمایشگاه استانی هفته پژوهش از ۲۹ آذر تا چهارم دی خبر داد و گفت: امسال ۲۲ دستگاه اجرایی در استان برای مشارکت در نمایشگاه مجازی اعلام آمادگی کردند.

ایرج کاظمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با انتشار فراخوان شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در سال ۹۹، ۲۲ دستگاه اجرایی در استان برای مشارکت در نمایشگاه مجازی اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه هر سال یک فن‌بازار برگزار می‌کردیم و امسال به صورت مجازی است و حضور در فن‌بازار به یک فضای گسترده نیاز دارد، بنابراین از ۳۰ فضایی که در اختیار داریم، ۲۲ فضا را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دادیم و هشت فضا را به شرکت‌های فن‌آور و دانش‌بنیان که در سال‌های گذشته در قالب فن‌بازار حضور داشتند، اختصاص دادیم.

وی افزود: از سوی پارک علم و فناوری هشت شرکت در نمایشگاه مجازی شرکت می‌کنند و مابقی فضا در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرد. نمایشگاه امسال به دلیل کرونا به صورت مجازی و در فضای سه بعدی برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بیان کرد: دستگاه‌ها و صنایع، دستاوردهای پژوهشی خود را در این نمایشگاه مجازی ارائه می‌دهند. نمایشگاه سه بعدی مجازی از ۲۹ آذرماه تا چهارم دی‌ماه فعال خواهد بود.

کاظمی‌نژاد در پایان گفت: امسال محصولات ویژه در حوزه کرونا از جمله تجهیزات پزشکی در نمایشگاه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99092519507
  • خبرنگار : 50300