دیدار با مادری که سه فرزندش شهید شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: شما سه فرزند خود را در راه آرمان‌های انقلاب و دفاع از میهن تقدیم کردید و اگر تربیت فاطمه‌گونه و صبر زینب‌وار مادران شهدا نبود، نظام اسلامی پایدار نمی‌ماند.

به گزارش ایسنا، مرتضی انصاری‌فر  در سفر به شهرستان شازند با مادر شهیدان «فرهمند» دیدار و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا توضیح داد: شهدا برگزیده خداوند هستند و هر کس به توفیق شهادت دست یابد بی‌شک جاودانه خواهد شد زیرا شهیدان راه خود را به ‌درستی پیدا کردند و با  دانستن مقام شهید نزد خدواند آگاهانه خط سرخ شهادت را انتخاب کردند.

انصاری‌فر ضمن تقدیر از صبر و بردباری مادر شهیدان فرهمند و اینکه نقش مادران شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‌بدیل است، گفت: کاری که مادران شهدا کردند با هیج چیز قابل قیاس نیست. شما  سه فرزند خود را در راه آرمان‌های انقلاب و دفاع از میهن تقدیم کردید و اگر تربیت فاطمه‌گونه و صبر زینب‌وار مادران شهدا نبود، نظام اسلامی پایدار نمی‌ماند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی یادآوری کرد:  امروز به میمنت یاد و نام شهدا انقلاب بیمه شده و به عنوان یک الگویی جامع در اختیار کشورهای تحت سلطه قرار گرفته تا پرچم مبارزه با ظلم،  ستم و استکبار را به اهتزاز درآورند و با ظالمان و ایادی استکبار به  مبارزه برخیزند.


وی وجود خانواده‌های معظم شهدا برای کشور را مایه برکت، وحدت و نشان‌دهنده راه درست دانست و افزود: بر همه مسئولان لازم است که راه شهیدان را در اولویت قرار دهند. اخلاق و منش شهیدان برای همه فرزندان این سرزمین الگو قرار گیرد تا بتوانیم ایرانی سربلند، با عزت و آباد داشته باشیم.


«علی‌محمد،  حسین و ناصر  فرهمند» در سال‌های ۴۰،  ۴۷ و ۴۸ در روستای «ده کائید» از توابع شهرستان شازند دیده به جهان گشودند و هر سه برادر در سال ۶۶ در مناطق سومار و شلمچه به فیض شهادت رسیدند.
انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99091814115
  • خبرنگار : 71451