بارش برف و باران پاییزی در نطنز

رئیس اداره هواشناسی نطنز گفت: با نفوذ سامانه بارشی قدرتمند، در ۴۸ ساعت گذشته بارش برف و باران نطنز را فرا گرفت.

زهرا جهانبانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همان‌گونه که پیش از این نیز گفته شده بود، در ۴۸ ساعت گذشته با نفوذ سامانه بارشی قدرتمند به منطقه، بارش برف و باران شهرستان نطنز را فرا گرفته است.

وی افزود: میزان بارش‌ها در ۴۸ ساعت گذشته در نطنز به میزان ۲۰ میلی‌متر بوده است که سال زراعی جاری در نطنز به ۵۸.۴ میلی‌متر رسیده و نسبت به سال گذشته که ۵۱ میلی‌متر بوده است، شاهد رشد حدوداً ۱۵ درصدی بوده‌ایم.

رئیس اداره هواشناسی نطنز گفت: بیشترین بارش‌ها در ۴۸ ساعت، بعد از نطنز به ترتیب متعلق به روستای ابیانه با ۱۸ میلی‌ متر، بادرود با ۱۵ میلی ‌متر، طرق رود و یارند با ۱۳ میلی متر و میلاجرد با ۹.۶ میلی متر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در روستاهای بخش مرکزی و دامنه کوه و همچنین ارتفاعات شاهد بارش برف بوده‌ایم، پیرامون آخرین وضعیت این سامانه بارشی، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد مه‌آلود بودن شدید هوا و کاهش سطح دید هستیم، اما رفته رفته تا اواخر وقت امروز این سامانه از منطقه خارج خواهد شد.

جهانبانی خاطرنشان کرد: رفته‌رفته هوا صاف شده و شاهد افت دما در چند روز آینده هستیم که به کشاورزان توصیه می‌کنیم مراقب یخ‌زدگی باشند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99091713146
  • خبرنگار :